miten jotkut luulee että "rumia petetään"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hhh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hhh

Vieras
tuli vaan mieleen, että omassa kaveripiirissä nimenomaan niitä kauneimpia ihmisiä on petetty. heillä kun on parhaimman näköiset ja "pilkettä silmäkulmassa"-miehet. ystävä sai tietää että mies petti häntä erään naisen kanssa, ystävä näytti facebookista tuon naisen kuvia ja ihan suoraan sanottuna ei ole millään muotoa ulkoisesti parempi kuin ystäväni, ja ei se pettäminen muuhun perustunut kun oli vaan yhden illan juttu.

No ne pettäjät ei ole sattumalta saaneet muita.

Tai, kauniin ihmisen kanssa eläminen voi joillekin olla jatkuvaa pelkoa siitä että joku vie tai että kaunis itse pettää koska ottajia on niin paljon muka. Ehkäpä pelkoa torjutaan pettämällä itse ensin. Tai sitten stressi ajaa pettämiseen. Tai sitten näillä ei ole mitään tekemistä asian kanssa. Ehkä pettäjät vaan sattumoisin ovat kauniiden kanssa eikä näillä kahdella asialla ole mitään tekemistä toistensa kanssa.

Olen samaa mieltä että hyvännäköisille on enemmän tarjontaa ja houkutuksia ja se varmaan vetää herkemmin pettämään. Mutta kyllä ne rumatkin pettää ja rumia petetään jos vain mieli on sellainen että kaipaa enemmän kuin yhden kumppanin.
Eikä tietenkään se että on hyvännäköinen tarkoita automaattisesti että pettäisi:-)

Yhteistyössä