Miten joku voi väittää, ettei kummituksia ole olemassa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mutsi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mutsi"

Vieras
Tämä kun ei nyt kerrassaan ole mikään mielipidekysymys.

En itsekään haluaisi niihin uskoa, niin paljon kammoan kaikkea yliluonnollista, mutta onko vaihtoehtoja? Varsinkin jos joudut itse joskus näkemään haamun, joka oikeasti on siinä, eikä ole mitään mielikuvituksentuotetta...siltikikö joku voi vielä sanoa, ettei usko?

Olemme asuneet peräti kahdessa kummitustalossa ja voisin vaihtaa molemmat kokemukseni mennen tullen vaikka karvaiseen tikkariin. Aivan järkyttäviä kokemuksia.
Ja ei, minulla ei ole todettu koskaan mitään mielenterveysongelmia, kun varmaan ensimmäisenä sitä tulette epäilemään. :xmas:
Mutta jos olisimme näihin taloihin pidemmäksi aikaa jääneet, varmasti niitä mt-ongelmia olisi saanut siinä sivutuotteena jossain vaiheessa, niin rankkoja kokemuksia kuitenkin.

Rakastin joskus vanhoja taloja ja siksi niihin päädyimme. Molemmissa asuimme alle 2 viikkoa. Nykyään e-n rakasta enää vanhoja taloja, sattuneesta syystä.
Itseasiassa minua ei saisi enää kilon keittolihoinakaan vanhaan taloon asumaan.

[QUOTE="mutsi";23920955] voisin vaihtaa molemmat kokemukseni mennen tullen vaikka karvaiseen tikkariin.[/QUOTE]

Käsittämättömän hilpeää :D

Mutta ei, kieltäydyn uskomasta kummituksiin. Yksin asuessani hommasin kanin, jotta kaikki mahdolliset rapinat selittyisivät sen liikehdinnällä, enkä vahingossakaan alkaisi miettiä mitään kummitustarinaa edes vaihtoehtona.

[QUOTE="piu";23920969]Käsittämättömän hilpeää :D

Mutta ei, kieltäydyn uskomasta kummituksiin. Yksin asuessani hommasin kanin, jotta kaikki mahdolliset rapinat selittyisivät sen liikehdinnällä, enkä vahingossakaan alkaisi miettiä mitään kummitustarinaa edes vaihtoehtona.[/QUOTE]

Näin itsekin olen joskus toiminut. En kerrassaan vain ole halunnut uskoa.
Kunnes ei enää annettu vaihtoehtoja ja meinas järki lähtä liitoon...hyi hitsi.

Kyllä, kummituksia on olemassa...en vain oikein tajua, et MIKS? Mitä ihmettä ne täällä pippaloi, jos poiskin voi olla? *puistatus*

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;23920981:
se on täysin mielipidekysymys. eipä ole tietellisiä todisteita kummituksista.

Jotain tällaista sinulta odotinkin. Mut aivan sama. :hug:

Voisit varmaan päästä vuokralle toiseen noista taloista, kun on tietääkseni tyhjillään...miten ois?

Skepsiksen haaste ja stipendi
Skepsiksen haaste

10 000€ puhtaana käteen sille, joka tuottaa valvotuissa olosuhteissa paranormaalin ilmiön.
Haasteen säännöt Haasteen säännöt

Tähtitieteen tohtori Hannu Karttunen ja taikuri Iiro Seppänen ovat lupautuneet maksamaan kumpikin 2500€ edellämainitusta kokonaissummasta.

HUOM! Skepsis muistuttaa että tämän 10 000€ haasteen voittaja voi matkustaa Yhdysvaltoihin ja ottaa vastaan myös taikuri James Randin vastaavan haasteen, jolle tämä haaste voi myös toimia esitestinä. Randin palkinto on yli US$1 000 000!
Humanoidistipendi

Haastesumma voidaan maksaa myös humanoidistipendinä 10 000€ puhtaana ulottimeen sille humanoidille, joka itse noutaa stipendin ja antaa samalla DNA (tai vastaavan) -näytteen.

Poikkeustapauksessa summa voidaan myös maksaa (mikäli esimerkiksi henkilötunnuksen tai pankkikortin saanti on osoittautunut humanoidille vaikeaksi) mukana seuraavalle ihmiskontaktiseuralaiselle.

[QUOTE="mutsi";23921006]Jotain tällaista sinulta odotinkin. Mut aivan sama. :hug:

Voisit varmaan päästä vuokralle toiseen noista taloista, kun on tietääkseni tyhjillään...miten ois?[/QUOTE]

voin mä käydä tutkimassa kummitukset, mutta vuokrata en viitti kun on omakin.

Epäilijät,olette väärässä!minä olen haamu!ja olen tullut varoittamaan teitä palstailun vaarallisuudesta!minä heitin veivini vuosi sitten tukehtuessani pullanpalaan kun luin karmaisevia juttuja TÄLTÄ PALSTALTA!Poistukaa kaikki nyt heti tai sama julma kohtalo odottaa myös teitä.....

[QUOTE="vieras";23921058]Minä asuin noin 20 vuotta vanhassa talossa eikä kummitellut. Ja ei kai sinulla ole todettu mt-ongelmia jos et ole lääkärille puhunut noista kuvitelmistasi.[/QUOTE]

:D

No mitä sanot siihen, et tämän viimeisimmänkin talon kummitusta on ollut todistamassa kymmenkunta ihmistä lisäkseni...? Eikä mitään perheenjäseniä, vaan ihan tarkoituksella kummitusta katsomaan kutsuttuja...eivät tosin tulleet toista kertaa, riitti kuulemma yksikin.

Epäilijät,olette väärässä!minä olen haamu!ja olen tullut varoittamaan teitä palstailun vaarallisuudesta!minä heitin veivini vuosi sitten tukehtuessani pullanpalaan kun luin karmaisevia juttuja TÄLTÄ PALSTALTA!Poistukaa kaikki nyt heti tai sama julma kohtalo odottaa myös teitä.....

AAAAAAAAAAAAAAAAAA.. nyt täytyy soittaa mielenterveystoimistoon. Tarvitsen kriisiapua!

kamalaa, onneks en leivo mitään :D

[QUOTE="mutsi";23921076]:D

No mitä sanot siihen, et tämän viimeisimmänkin talon kummitusta on ollut todistamassa kymmenkunta ihmistä lisäkseni...? Eikä mitään perheenjäseniä, vaan ihan tarkoituksella kummitusta katsomaan kutsuttuja...eivät tosin tulleet toista kertaa, riitti kuulemma yksikin.[/QUOTE]

Ghostbusters?

[QUOTE="vieras";23921049]Skepsiksen haaste ja stipendi
Skepsiksen haaste

10 000€ puhtaana käteen sille, joka tuottaa valvotuissa olosuhteissa paranormaalin ilmiön.

Tähtitieteen tohtori Hannu Karttunen ja taikuri Iiro Seppänen ovat lupautuneet maksamaan kumpikin 2500€ edellämainitusta kokonaissummasta.

HUOM! Skepsis muistuttaa että tämän 10 000€ haasteen voittaja voi matkustaa Yhdysvaltoihin ja ottaa vastaan myös taikuri James Randin vastaavan haasteen, jolle tämä haaste voi myös toimia esitestinä. Randin palkinto on yli US$1 000 000!
Humanoidistipendi

Haastesumma voidaan maksaa myös humanoidistipendinä 10 000€ puhtaana ulottimeen sille humanoidille, joka itse noutaa stipendin ja antaa samalla DNA (tai vastaavan) -näytteen.

Poikkeustapauksessa summa voidaan myös maksaa (mikäli esimerkiksi henkilötunnuksen tai pankkikortin saanti on osoittautunut humanoidille vaikeaksi) mukana seuraavalle ihmiskontaktiseuralaiselle.[/QUOTE]

:attn:
vai alkaako löytymään tekosyitä, ettei kummitus nyt olekkaan kotona..

Skepsiksen haaste

Humanoidistipendi

Poikkeustapauksessa summa voidaan myös maksaa (mikäli esimerkiksi henkilötunnuksen tai pankkikortin saanti on osoittautunut humanoidille vaikeaksi) mukana seuraavalle ihmiskontaktiseuralaiselle.[/QUOTE]

me ei välittetä rahasta..

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;23921102:
:attn:
vai alkaako löytymään tekosyitä, ettei kummitus nyt olekkaan kotona..

Ei me enää siellä asuta, kuten varmaan taisin jo mainita. Noin muuten olisi kyllä mielenkiintoista saada kummitukset jotenkin kuvattua tai jotain...en tiedä onko mahdollista.

Skepsiksen haaste

Humanoidistipendi

Ap miten olisi, helppoa rahaa?

Yhteistyössä