Miten joku voi unohtaa? (kortsun käytöstä...)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Jos ehkäisy on pelkästään kortsujen varassa, niin miten se voi unohtua? Välinpitämättömyyttä? Huolimattomuutta?
Ihmettelen vaan, kun meilläkin tällä hetkellä kumit ehkäisynä, enkä ymmärrä miten sen voi unohtaa kun itte en päästä miehen kikkeliä lähellekään alapäätäni ilman kumia...

Kumit on syvältä, mutta en tajua miten sen voi UNOHTAA. Voi jättää juuri sillä kerralla käyttämättä, mutta ei se kyllä unohdu ellei ole tuhannen promillen kännissä.

Alkuperäinen kirjoittaja imperial:
Kumin kanssa paneminen on ihan hanurista. En käytä

No meillä on edelleen niin kihkeää että kuule viimesinä vuotopäivinä jos huvittaa niin hyvin menee, ohut käytössä eikä kerkee hajotakaan/venyä paskas... Hyvin toimii jos tarve vaatii. ;)

mä ymmärrän et se saattaa unohtua jos tavallisesti on käytetty esim pillereitä ja seksiä harrastetaan vaikka kesken unien yöllä / humalassa. Mut jos on vakikäytäntönä kumi niin unohdus kuulostaa aika kummalliselta.

Alkuperäinen kirjoittaja plm:
Miksi ihmeessä ylipäänsä unohtelee asioita?

Höh, jäi vähän vajaaksi.
Siis unohteleehan ihmiset asioita muutenkin. Yksi ilta unohdin ottaa maitohappobakteerit jotka otan joka ilta. Ei kai siinä mitään ihmeellistä ole?

Miksi ihmeessä ylipäänsä unohtelee asioita?

Höh, jäi vähän vajaaksi.
Siis unohteleehan ihmiset asioita muutenkin. Yksi ilta unohdin ottaa maitohappobakteerit jotka otan joka ilta. Ei kai siinä mitään ihmeellistä ole?

Juu mut seksi on vähän eri asia kun se juttu on "siinä käsillä", silmien edessä! Ei voi verrata noin!

Niin, en tiedä. Ehkä joku kiihkoissaan ei pysty ajattelemaan muuta kuin sen homonsa (heh, MUOKS. siis HIMONSA) huuman. Tai päihdyksissään unohtaa... Kyllä joku sen varmasti unohtaa, mutta maksettavaksi siitä voi koitua kovat hinnat...

Sen sijaan minä en ymmärrä miten hitossa meillä voi jatkuvasti paukahdella kumit rikki? Ei väliä merkillä, paksuudella, muodolla, maulla, värillä, koolla, liukkaudella. Onko minulla sisällä jotain teräviä reunoja? Hähhöh...

En unohtanut kumia, enkä raskautunut vahingossa. Mutta jätin yhden kerran tietoisesti käyttämättä kumia, kun en pitänyt todennäköisenä että juuri sillä hetkellä munasoluni on kiihkeässä tilassa ja päättää hedelmöittyä. Mitäpä tästä opin? En ikinä enää jätä käyttämättä kumia!

Unohtelee joo. Itsekin unohdin välillä e-pillerin. Vaihdettiin kumiin, ja se on ollut jostakin syystä paljon helpompi muistaa :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja hyihyi:
Kukas ny on noin hölmö ollu?

Törmäsin vaan täällä palstalla kun eräs äiti kertoi tosta, ja rupesin ihmettelemään että miten tommosen voi ylipäätään unohtaa...

Selitystä vain, ei oikeesti voi, enkä minä koskaan niiin humalassa pyllistele ettäkö ehkäsy unohtus. Jos olisin niin humalassa, niin todennäkösesti mut raiskattas sillä en itse kykenisi edes touhuun.

Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Parkula:
Niin, en tiedä. Ehkä joku kiihkoissaan ei pysty ajattelemaan muuta kuin sen homonsa (heh, MUOKS. siis HIMONSA) huuman. Tai päihdyksissään unohtaa... Kyllä joku sen varmasti unohtaa, mutta maksettavaksi siitä voi koitua kovat hinnat...

Sen sijaan minä en ymmärrä miten hitossa meillä voi jatkuvasti paukahdella kumit rikki? Ei väliä merkillä, paksuudella, muodolla, maulla, värillä, koolla, liukkaudella. Onko minulla sisällä jotain teräviä reunoja? Hähhöh...

Kuivuus. Kunnon esileikit tai sit sun kumppanilla on liian pienet kumit. Tai liian pitkä pano.

Mullakin on lahopää ja unohtelen paljon asioita, mut tuo kumin käyttö on kyllä semmonen asia että sitä en voi unohtaa vaikka tahtoiskin (paitsi jos haluttais niitä lapsia vinopino mitä tällä hetkellä ei haluta...)

Alkuperäinen kirjoittaja Kumitta ollut:
En unohtanut kumia, enkä raskautunut vahingossa. Mutta jätin yhden kerran tietoisesti käyttämättä kumia, kun en pitänyt todennäköisenä että juuri sillä hetkellä munasoluni on kiihkeässä tilassa ja päättää hedelmöittyä. Mitäpä tästä opin? En ikinä enää jätä käyttämättä kumia!

Ei kai ny muutamaa päivää ennen varmoja kk kuitenkaan? Vai missä vaiheessa kiertoa? Ite oon varmoina päivinä AINA ollu ilman, nyt meen hakeen pillerit taas. :) Onko sulla sitten vakaa kierto aina?

Alkuperäinen kirjoittaja näin on:
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Parkula:

Kuivuus. Kunnon esileikit tai sit sun kumppanilla on liian pienet kumit. Tai liian pitkä pano.

No kuiva ei ole, liian pieni kondomikaan ei ole. Kuten sanottu, ei väliä mikä kondomi käytössä. Liian pitkät panot, no eiköhän ne ole ihan normaalimittaisia aktejakin. Ja oikeasti, näin tapahtuu usein, eikä aviomiehellä (tai ex-suhteiden kumppaneilla) ole muiden kanssa ollut samoja ongelmia.

Ehkä minulla on joku pieni lisääntymistä jatkuvasti vaativa minä sisälläni, joka vaanii vaginassani valmiina puhkomassa kaikki kortsut. Ehkä minulla on oma kesympi Pillowpants, joka on kasvanut aikuseksi sitten neitsyyden?

Yhteistyössä