Miten joku tarkastaa vasta reilun kahden vuoden päästä mitä on ostanut kirpputorilta? :O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aika jännä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aika jännä

Vieras
Eli minulle soitettiin kirpputorilta kun kassalta oli unohdettu antaa 4 kpl dvd- levyjä minkä asiakas oli ostanut. Dvd:n kuoret oli siis pöydässä ja levyt kassalla.

Ostaja oli tullut kirpparille niitä kyselemään kun oli aikeissa alkaa sarjaa katsomaan,mutta siellä ei sit ollutkaa levyjä paketin sisällä.

Puhelimessa kerrottiin,että minulla on kuulemma huhtikuussa pöytä ollut vuokralla ja silloin tuote myyty. Ilmoitin,että minulla ei kyseisiä levyjä ole enää, että kaikki on jo hävitetty.

Hieman oli kirpparimyyjä ihmeissään, mut sanoi,että eihän sille sitten mitään mahda,mutta jos löyttyy niin toimittaisinko.

Kysyin vielä varmistaakseni,että kuulinko ja ymmärsinkö oikein, että koska olen pöydän vuokrannut. Sanottiin,että pari kk sitten huhtikuussa.
Kerroin,että ei kyllä pidä paikkansa,että olisin silloin ollut. Jossain vaiheessa olen käynyt,mutta en tänä vuonna. En edes muistanut,että koska olisi viimeeksi olsiin ollut.

Myyjä sitten tarkisti ja huomasi että kyseessä oli 2012 huhtikuu :D

Aika outoa,että ostaja vasta reilun kahden vuoden päästä katsoo edes,että mitä on tullu ostettua :D

Varmaankin unohtunut kaapinpohjalle.Ihme että edes viitsii soittaa kirppikselle kahden vuoden takaisista kaupoista.Pitäisihän ostajan itse varmistua että levyt sisällä.Jos joku olisikin pelkkää koteloa kaupitellut:D

No ihmettelen sitä, että ostaja ei oo tarkistanu onko levyt sisällä, mutta ihmettelen sitäki ettei myyjä oo tarkistanu tavaroita viedessään onko ne levyt siä. En kyllä kahden vuoden jälkeen kehtaasi ruveta kyselemään perään. :D

No en mä niitä levyjä alkanut mitenkaään erikseen tarkastamaan kun tarkoitus oli,että jos ei mee niin sitten menee eteenpäin mikä minnekkin ja niin meni.
Huomasin toki,että tämä levykotelo puuttui eli oli myyty,mut en niitä siitä kassalla olevasta koirsta sen tarkemmin tarkastellut. Eipä käynyt mielesäsäkään,että kassa olisi ne jättänyt antamatta.

Yhteistyössä