--
Kauheen näköstä. Meillä ei oo ikinä tollasta. Ei ikinä. Lattialla ei ole kun matot ja huonekaluja.
No kyllä meilläkin n jokaiselle tavaralle oma paikka, ja kun siivotaan niin tavarat ensn paikoileen, sitten imuroidaan pestään lattiat, pyyhitään pölyt jne. Mutta kun ne tavarat hiipii sieltä omilta paikoiltaan kovin nopeast takaisi pöytätasoille, lattioille jne.. Tiedän että se johtuu siitä etten osaa korjata jälkiäni. Olen välillä koittanut opetella mutta ei, en vaan osaa..Mä en ymmärrä miten voi olla puhdasta mutta sekaista. Miten voi pitää pinnat puhtaina, jos jokapaikka on täynnä roinaa? Siirteleekö niitä vaan paikasta toiseen lattioita pyyhkiessä? Mun mielestä se kyllä menee niin, että jos on sekaista niin usein on myös likaista.
Moi!Mooooi! Blogin kirjoittaja täällä heeeei!
Ensinnäkin kiitoket blogin mainostamisesta! Enemmän hittejä yhdessä päivässä kun normaalisti viidessä!
Ja seuraavaksi, ei meillä onneksi aina ihan ton näköistä ole, jos joku nyt on jo soittamassa lastensuojeluun, että mukelo hukkuu tavaroiden alle.
Neljän päivän siivoamattomuuden jälkeen päätin, että nyt on hyvä ottaa kuvat ja kirjoittaa juttu, koska sataprosenttisesti en usko, että pienten lasten perheissä on jatkuvasti siistiä.
Mitä siihen paskaisuuteen ja muuhun tulee, niin ei meillä jää sukat kiinni lattioihin, eikä varpaiden alla rapise. Paitsi eteisessä, se sallittakoon.
Ja meillä ei tosiaan ole jokaiselle tavaralle omaa paikkaa, kun ei ole yhtään ylimääräistä tilaa. "NII JA LAPSEN TEITTE NIIHIN OLOSUHTEISIIN NII!11!!1" No sepä tehtiin.
Toivottavasti olen nyt pystynyt kaikkia riittävästi järkyttämään ja saamaan keskustelua aikaiseksi, ja muutamalle jopa siivousinnon!
Minä siirryn tästä kirjoittamaan vastausta tälle hämmentelylle blogiini, ja ihan varmasti joku teistä voi löytää itsensä sieltä Eli teki ootte melkein julkkiksii!
Kiitos ja pitäkää lattiat puhtaina!
Kodin kItseasiassa koko perheen hyvinvoinnille voisi olla hyväksi opetella pitämään paikat siistinä, ei ole tavarat hukassa ja riidoilta ja kiireessä etsimiseltä vältytään.
Haluatko mitalin?Kauheen näköstä. Meillä ei oo ikinä tollasta. Ei ikinä. Lattialla ei ole kun matot ja huonekaluja.
AsiaaSekaistahan tuo on, ei paskasta, tervemenoa sikalaan jotka haluatte nähdä oikeaa paskaa.