Miten joku jaksaa nähdä niin paljon vaivaa häiden järjestelyissä?

• Viestiketjun aloittaja en ymmärrä
  • Ensimmäinen viesti
en ymmärrä
Satuhäät ohjelmassa pidettiin oikein kansiota, että muistaa sitä ja tätä. Puoli vuotta mietitään jokaista pikkuistakin yksityiskohtaa ja viikkoa ennen häitä askarrellaan hääkylttejä, karkkeja ja kaikke mahdotonta. Ja tämä kaikki vain sukulaisten ja kavereiden iloksi, yhdeksiä päiväksi.

Menee muutama vuosi ja erotaan...

-
Mä ainakin käyttäisin sen ajan ja rahan kahdenkeskisiin aikoihin, esim. häämatkaan. Sukulaisten, joita näkee kerran 10 vuodessa, ei tartte tulla mun rahoilla juomaan ja urkkimaan asioistani.

huoh
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Mä ainakin käyttäisin sen ajan ja rahan kahdenkeskisiin aikoihin, esim. häämatkaan. Sukulaisten, joita näkee kerran 10 vuodessa, ei tartte tulla mun rahoilla juomaan ja urkkimaan asioistani.
Niin, SINÄ! Mutta ehkä joillain paremmat välit. Lähde välillä ulos navastas.

-
Alkuperäinen kirjoittaja huoh:
Niin, SINÄ! Mutta ehkä joillain paremmat välit. Lähde välillä ulos navastas.
Miks? Sukulaisia ei voi valita, mutta ystävät ja puolison voi.

Mama the Strange
Kyllä mä tavallaan ymmärrän miks joku viitsii... Itse en ikinä jaksais moista yhden päivän takia.
Joskus hamassa tulevaisuudessa haluan pienet ja kodikkaat häät. Mun näköiset, ei sellaiset kuin viidellä miljoonalla muullakkin suomalaisella.

Nalletar
Mä näin häiden vuoksi vaivaa sen takia, että saisi ne mahdollisimman edullisesti. Isot häät ja rahaahan sellasiin menee. En mä muuten ollut kovin tarkka mistään tai halunnut mitään erityisiä.

Suzyanne
Ihan 100% peesi. Jos/kun menemme joskus avokin kanssa naimisiin, olemme puhuneet että käymme maistraatissa, ja järjestämme vain jonkun pienen tilaisuuden ihan lähimmille ystäville ja sukulaisille, onneksi molemmilla on todella pieni suku. Sitten menisimme jonnekin ihanaan paikkaan häämatkalle.

mä vaan
Alkuperäinen kirjoittaja Tiikeri:
Jaa, no itse näpersin reilun 5 vuotta sitten, just noi karkit ja kyltit, ja tuhannet koristeet.
Ja vieläkin ollaan naimisissa, että ei se ero aina tule.
Meillä on tosta aikaa 12 vuotta, jaa mut mä en itse värkännytkään juuri mitään kun kaaso ja ystävät askarteli

Yhteistyössä