Miten joku ei vaan osaa vaihtaa tyyliä??? (The Rasmus)

Aina noit sulkii sekasissa hiuksissa...???
Jotenki jämähätny paikoilleen tjna? Ehkä se joskus oli hienoa mut jotenki nyt tuo vaa näyttää erittäin kulahtaneelta lookilta vai oonko ainoo ketä on sitä mieltä??

[video]http://www.iltalehti.fi/iltvviihde/2012030502604512_a2.shtml[/video]
 
"vieras"
Itse olen miettinyt ihan samaa, tuollainen kulahtaneen näköinen ukkeli meikattuna, samalla linnunpesä päässä, ei oikein enää näytä hyvältä, jos hän nyt koskaan on erityisemmin hyvältä näyttänyt....
 
[QUOTE="Vieras";25805799]Eihän kukaan niitä sulkia Laurin päästä ole nyhtämässäkään. Mutta karmean näköinen on samassa kuluneessa sotkutyylissäään. Juntti mikä juntti.[/QUOTE]

Mitä väliä? Hän itse pitää tyylistään kun on sen kerran noin kauan pitänyt. Tuskin häntä liikuttaa mitä mieltä te olette asiasta.

Mun mielestä se on suorastaan säälittävää, että tyyliä vaihdellaan yhtä usein kuin sukkia eikä osata olla oma itsensä vaan mennään massan mukana asiassa kuin asiassa.
 
[QUOTE="vieras";25805826]Itse olen miettinyt ihan samaa, tuollainen kulahtaneen näköinen ukkeli meikattuna, samalla linnunpesä päässä, ei oikein enää näytä hyvältä, jos hän nyt koskaan on erityisemmin hyvältä näyttänyt....[/QUOTE]

Ei voi muuta sanoo kun biisin sanat osuu kyllä häneen aivan TÄYDELLISESTI!!! (I'm a mess)
 
"Vieras"
Mitä väliä? Hän itse pitää tyylistään kun on sen kerran noin kauan pitänyt. Tuskin häntä liikuttaa mitä mieltä te olette asiasta.

Mun mielestä se on suorastaan säälittävää, että tyyliä vaihdellaan yhtä usein kuin sukkia eikä osata olla oma itsensä vaan mennään massan mukana asiassa kuin asiassa.
Ei sillä sen suuremmin väliä olekaan. On vaan tosi nolo siinä rumassa sulkatyylissään.

Biisitkin on nykyään jotain ihme kasaridiskoa..yök.
 
"vieras"
Olkoon vaikka harakanpesä päässä. Ennemmin arvostan häntä siitä kun kirjoitti isyyden muuttaneen häntä ja jätti kännäyksen pois lapsen syntymän jälkeen (en muista jättikö kokonaan, mutta ainakin suurelta osin) ja on lapselleen isä. Luulen olevan hyvä isä.
 

Yhteistyössä