no joo, minä olen saamaton ja kykenemätön tekemään mitään ja liikkumaan mihinkään.. siis aamulla ennen kahvia. Liian aikaset aamut ja kaksi yli pirtsakkaa lasta 1v1kk ja 2v4kk ei sovi mulle, ei vaikka mikä olis.
Kauppareissut on tehty vaikeaksi tai teen ne itse.. en tiedä. Mutta meidän isossa marketissa ei ole ku yhdet kärryt, joihin saa kaksi lasta istumaan, on kyllä niitä mihin pienemmän saa kaukaloon mutta eihän tuo meidän vauhtihirmu siinä viihdy huutamatta ja kiljumatta.. Tavallisilla kärryillä pienempi viihtyy, mutta tuo 2v-uhmaaja juoksee pitkin kauppaa ja koko ajan saan sitä komentaa..
Jos mennää rattailla ja isompi on seisomalaudalla, hän siitä säntäilee minne sattuu ja korin kantaminen yhdellä kädellä on työlästä kun alkaa siinä painoa olemaan ja samalla ku rattaita pitää työntää..
Ulkoiut on nyt kesällä ollu ihanan helppoja, mutta toista se on talvella ku on kaksi lasta joista kumpikaan ei pue itse mitään, eli siitä päätöksestä että lähdetään ulos siihen että ollaan ulkona voi hyvinkin vierähtää tunti, kaikkine vaipanvaihtoineen, potalla käynteineen ja pukemisineen siis.. tuo isompi ku ei viime talvena tykännyt yhtää ulkoilla, karkas ehkä kymmenen kertaa joka kerta ku puettiin ja piti aina hakea takasin se.. Kyllä se vähän vähentää intoa lähteäa mihinkään.. itse olen hiestä märkänä ku saan lapset puettua..
Päiväkodissa kaikki oli niin paljon helpompaa, vaikka olikin useampi puettva, niistä kuitenkin osa jo puki itse. Samaten voisin kuvitella että jos on suuremmalla ikäerolla lapset nii pääsee helpommalla, ku se isompi kuitenkin osaa jo itse ehkä pukea..
no joo, nyt jo katosi aihekin mielestä..