G
Gluteus maximus
Vieras
Läheltä kuultua! Meillä ei moinen tulisi kuuloonkaan ja itsekin nuorena en olisi TODELLAKAAN uskaltanut vanhemmilleni kiroilla, huutaa päin naamaa ja huoritella tmv.
Eikä kyllä isoveljenikään.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Naurukohtaus:Mä kuulun siihen saastajoukkoon :ashamed: Isälle en koskaan kiroillut/haistatellut mutta äidille sitäkin enemmän :ashamed: Mä olin muutenkin ihan kauhee kakara.Varastin rahaa summuuta.
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Ei se hyvää käytöstä ole, mutta huolestuisin, jos lapseni pelkäisivät omassa kotonaan näyttää tunteitaan. Hormonit heittelehtivät ja murrosiässä on tarkoitus päästä erilleen lapsuudenkodista. Joskus se erkaneminen vaatii vähän enemmän äänijänteitä. Mieluummin kuuntelen haistattelua kuin joudun katsomaan lasteni karkaavan kotoa tms. pelkojensa tähden.
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Alkuperäinen kirjoittaja mie:Ei se hyvää käytöstä ole, mutta huolestuisin, jos lapseni pelkäisivät omassa kotonaan näyttää tunteitaan. Hormonit heittelehtivät ja murrosiässä on tarkoitus päästä erilleen lapsuudenkodista. Joskus se erkaneminen vaatii vähän enemmän äänijänteitä. Mieluummin kuuntelen haistattelua kuin joudun katsomaan lasteni karkaavan kotoa tms. pelkojensa tähden.
tunteita voi näyttää kyllä muutenkin kuin huorittelemalla ja kiroilemalla. Kyllä meilläkin sai suuttua ja ääntä nostaa!
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:juuri tuota vanhempien kunnioitusta peräänkuulutan.
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Alkuperäinen kirjoittaja Naurukohtaus:Mä kuulun siihen saastajoukkoon :ashamed: Isälle en koskaan kiroillut/haistatellut mutta äidille sitäkin enemmän :ashamed: Mä olin muutenkin ihan kauhee kakara.Varastin rahaa summuuta.
eikö tullut mitään sanktiota? Minun porukat olisi nostaneet korvista pihalle moisesta kielenkäytöstä!