Miten jatko..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nutraajat
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nutraajat

Vieras
Oon nyt kome päivää syönyt nutrilettiä, en mitää ylimääräistä. Paino on pudonnut vain 1,3kg. Miten tästä jatkaisin:
A. Siirryn jo tänään hitaammalle linjalle syön kevyesti ja korvaan 3-4 ateriaa nutrileteillä.
B. Jatkan tätä kärvistelyä, ehkä jopa vähennän yhden aterian esim. jälkiruuan, jolloin kalorit tippuvat varmasti 800:aan. Katselin, et quick start paketista tuee todellisuudessa 1009 kaloria.

Alkuperäinen kirjoittaja jatko?:
Mä en ymmärrä tota Nutriletin ideaa? Siis eihän niitä lopun elämää kukaan syö :D?

Kai se on ideana potkasta painonpudotus vauhtiin ja sitten siirtyä tavalliseen ravintoon terveellisesti. Toisilla onnistuu ja toisilla ei.

Muutaman kilon painonpudotusta kuitenkin lupaa. Olin vain niin pettynyt, kun ei enempiä ollut kolmessa päivässä lähtenyt. Nutriletteja oon kymmeneksi päiväksi hankkinut. Jos siirryn kevyelle linjalle, syön pieniä annoksia ja salaatti sekä neljä annosta korvaan nutrileteillä, loppuuko painonpudotus kokonaan?

Pirtelö ja vanukas on mielestäni pahaa. Keitot on hyviä ja pastakin menettelee. Nutrilett smoothie on hyvää ja ostinkin niitä pirtelön tilalle ekan päivän jälkeen. Vanukkaan olen korvannut activialla ja vitamiinitabletilla (tulee vähemmän kaloreitakin).

Yhteistyössä