V
vierailija
Vieras
Kiva kun laitoit näitä kuvia tänne. Oisin ite laittanu muttakun en osaa. Mun mielestä nää on ihan hulvattomia.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kiva kun laitoit näitä kuvia tänne. Oisin ite laittanu muttakun en osaa. Mun mielestä nää on ihan hulvattomia.
Mites menee subjektiivinen päivähoito-oikeus eskareilla?Onko heillä mahdollisuutta sellaiseen?JOs ei ole niin ei voi laittaa päivähoitoon eskarin jälkeen.
Juu, tehkää vaan kasa muksuja ja työntäkää ne hoitoon kun ei itse pysty hoitamaan.
Huoh, ei jaksaisi näitä hurskasteluita, ihmeen kauan kestikin ennenkuin ne alkoi. Ja ei, itse en laittanut lapsiani hoitoon ennenkuin palasin itse töihin. Mutta ap:n tilanteessa olisin varmasti miettinyt muutamaa hoitotuntia silloin tällöin koko perheen elämän helpottamiseksi. Kyse on eskari-ikäisestä joka todennäköisesti vaan nauttisi muutamasta "vapaasta" tunnista eskarin lisäksi jolloin ehtisi leikkiä uusien kavereiden kanssa. Ja muutama tunti muutamana päivänä ei sitä eskarin henkilökuntaakaan nyt varmaan luhistumisen partaalle ajaisi, joten mitä jää jäljelle näistä perusteluista? Pelkkä oman marttyyrinkruunun kiilloitus.
Kaverin lapsi oli eskarissa vain eskarin ajan, ei jäänyt siis hoitoon lainkaan. Ja oli lapselle suuri pettymys, kun ei koskaan saanut jäädä kaverien kanssa sinne leikkimään kun vapaan leikin aika alkoi. Jos niin kuin lapsen kannalta haluaa asiaa ajatella.
Lapselle olisi kiva jos taivaalta sataisi karkkia, ja lintsille pääsisi joka päivä kesät talvet. Vaan kun lysti maksaa, ja se menee veronmaksajien rahoista. Niin kauan kun maksaa itse täydet maksut, on minulle ihan sama mitä ihmiset lapsilleen tarjoaa. Vaikka pitäisivät päiväkodissa 24/7/365.
no sehän on ihna miten te tuon sitten kotona päätätteJa tämä sitten miehelle työmatkoja varten, tila-auto kotiin lasten kuskaamista varten.
pJuu, tehkää vaan kasa muksuja ja työntäkää ne hoitoon kun ei itse pysty hoitamaan.
Samoin mm. lapsilisät ja kaikki lapsialennukset pitäisi poistaa. Ei voi veronmaksajien velvoite rahoittaa ihmisten lisääntymistä.
Huh mitä sikiämistä. Voi teitä uskovaisia. Turha marista kun on itse työntänyt lapsia maailmaan enemmän kuin jaksatte hoitaa.
Ap:lle ehdottaisin:
a) Piuhat poikki kummaltakin
b) Ukko julkisilla töihin ja auto perheen äidin käyttöön päiviksi.
Mutta kohta tulette kertomaan että julkiset ei kulje teilläpäin.
Uskovaisilla satalapsisilla perheillä ei muuta olekaan kun ongelmia. Ja kuntien pitäisi kustantaa kaikki mahdollinen.
Niin, toiset osaavat paremmin suunnitella ja hahmottaa, mihin on varaa ja muita resursseja. Tällöin on kieltämättä vaikea hahmottaa, miksi joku ajautuu tilanteeseen, jossa joku eskarikuljetus muodostuu noin suureksi ongelmaksi.Typerä kommentti! Tässähän perhe nimenomaan hoitaa lapsensa itse kotona. Joku einstein vaan keksi aikoinaan pakollisen esiopetuksen johon lapsi on pakko viedä. Tämä voi aiheuttaa monilapsisille perheille haasteita, mikäli apukäsiä arjessa ei ole ja perheellä vain yksi auto käytössä ja toinen käy töissä. Kaikki eivät voi kuitenkaan asua päiväkodin naapurissa, joten kuljetusongelmia voi tulla, kun yhtä pitää lähteä raahaamaan johonkin esikouluun ja kaikki perheen muut lapset raahattava mukaan, satoi tai paistoi. Mutta tällaista arjen pulmaa ei toki isin rahapussia vielä aikuisenakin käyttävät, kultalusikka takapuolessaan syntyneet käsitä, joita ikääntyvät isovanhemmat rientävät auttamaan joka tilanteessa aina vaan ja hoitavat vielä lastenlapsetkin.
p
Niin, toiset osaavat paremmin suunnitella ja hahmottaa, mihin on varaa ja muita resursseja. Tällöin on kieltämättä vaikea hahmottaa, miksi joku ajautuu tilanteeseen, jossa joku eskarikuljetus muodostuu noin suureksi ongelmaksi.
Oi, pikkuinen on löytänyt uutta runkkumatskua itselleen.