P
peesi
Vieras
[QUOTE="vieras";26579755]Ymmärtäisin kyllä kommentoijaa ja kertoisin, että mekin mietittiin alkuun vain yhtä lasta. Toinen lapsi oli vakavan harkinnan tulos. Lopulta kaksi lasta on yhtä helppo kuin yksi, vain eri tavalla. Yhtä lasta joutuu viihdyttämään melkoisesti ja järjestämään kaveriseuraa. Jos on se sisarus, niin hän hoitaa viihdytyspuolen
Jakamisen opettelu yms käy silloin myös jo arjessa eikä tarvitse erillistä opettelua muuten siihen. Mutta kyllä toki kaksi lasta pitää vaipattaa ja vaihtaa ne kaikki tsiljoonat vaipat, pitää olla kahdesti raskaana, synnyttää, sairastelut, kaverimurheet, muut murheet, eri asioiden opettamiset tulee tuplasti.
Mutta toi viihdytyspuoli ja se ettei lapsi ole yksinäinen - se on niin suuri helpotus että menee tasan se helppous 1-lapsisten kanssa
t. kahden lapsen äiti[/QUOTE]
Saman olen huomannut. Alku kahden pienen kanssa oli toki raskas, mutta nyt kun ruokailut jne menee jo ns. samassa, niin oikeasti on helpompaa kahden kuin yhden kanssa.Mua kun rassaa nimen omaan tuo viihdytys enkä jaksa leikkiä.
Mutta toi viihdytyspuoli ja se ettei lapsi ole yksinäinen - se on niin suuri helpotus että menee tasan se helppous 1-lapsisten kanssa
t. kahden lapsen äiti[/QUOTE]
Saman olen huomannut. Alku kahden pienen kanssa oli toki raskas, mutta nyt kun ruokailut jne menee jo ns. samassa, niin oikeasti on helpompaa kahden kuin yhden kanssa.Mua kun rassaa nimen omaan tuo viihdytys enkä jaksa leikkiä.