Alkuperäinen kirjoittaja marmatus:
Alkuperäinen kirjoittaja ap :
Alkuperäinen kirjoittaja ahma:
Priorisoi. Valitset mitkä jutut teet kunnolla, ja loput voit tehdä niin ja näin tai hädintuskin.
Tee läksyt paloina jos tuntuu että niihin hukkuu kerralla tehden. Esmes sen runoanalyysin -si olisin katellu ensin sitä runoa sivusilmällä ja jättäny hautumaan, ja sitten menny lenkille ja antanut sen muhia siellä. Mitä kauemmin haet motivaatiota isoon rykäykseen, sitä isommalta tehtävä vaan alkaa näyttää.
Onnistuisikin noin

Käyn nettilukiota, jossa ei siis ole läksyjä vaan tehtäviä vinopino, joita en halua tehdä hätäisesti, koska numeroa ei ole mahdollista korottaa kokeella (paitsi ehkä matikasta) :/ Runoanalyysiä olen pohjustanut jo tovin, mutta viimeistä puolta sivua ei meinaa millään saada suollettua ulos. Välillä saa kauheita puusteja, jolloin parhaimmillaan on saanut tehtyä kaksikin kurssia päivässä.
Mun poika käy netti peruskoulua ja tiedän kans miten vaativia ne tehtävät on. Helpommalla ois päässy koulun penkillä. tehtävät on todella laajoja ja niiden tekemiseen kuluu paljon aikaa. :|
Joo, tehtävät ovat todella laajoja. Moni ajattelee, että onpas helppoa, kun ei ole kokeita ja vain tehtäviä, jotka sutaistaan pikaisesti. Myönnän, että itsekkin ehkä ajattelin ensin noin

Miten poikasi muuten on viihtynyt nettiperuskoulussa? Helpommalla hän varmasti olisi päässyt normaalissa koulussa, mutta uskon, että tuossa koulussa hän oikeasti oppii enemmän asioita. Ainakin itse olen oppinut paljon enemmän nettilukiossa kuin esim iltalukion tunneilla.