Miten jaksaaaaaa?????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija_
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

vierailija_

Aktiivinen jäsen
10.05.2004
2 155
0
36
Meillä kohta kaksi vuotias pahassa uhmaiässä oleva poika.
Korvat tuubitettu maaliskuussa liimakorvien takia.
Nyt kuukauden vuotanut ihan kokoajan. kolme antibioottia mennyt. Nyt lääkäri sanoi ettei yhtään kuuria enää odotetaan korvalääkärille aikaa.
Joudun JOKA PÄIVÄ käymään imussa pojan kanssa, märkää erittää niin kovasti. Poika on todellakin erittäin itkuinen ja saa kauheita raivareita päivittäin.
Minulla LA parin viikon päästä.
Välillä tuntuu että on niin poikki ettei edes ole kärryillä päivistä tms.
Mies on pitkiä päiviä töissä, hänestäkään ei apua ole.
Olen aina ollut huono jättämään lapsia hoitoon. Joten nytkin vanhemmat sisarukset ovat vain imuajat hoidossa.

Nyt sanot niille lääkäreille et ottaa lapsen heti sisään (oli se sitten päiväksi tai useemmaksi). Jos lapsi huutaa kipua ja vielä korvista niin pitäis niiden hitto soikoon tajuta et kipee on. Antakoot tujumpaa lääkettä tai keksii jotain muuta.. Mikään muu oo viheliäisempää ku korvatulehdus ja jos vielä puhkee itsestään niin se sattuu ja kovasti :\|

Tossa tilanteessa pitäisi lapsen päästä jo osastolle, että saisivat kivun helpottamaan. Ja Mulla sai likka Silmätippoja korviin, eli oltiin korvakierteessä melkein vuoden ajan. 4kk aikana söi 12 lääkekuuria, ja sen jälkeen vasta päästiin sairaalaan...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 23:53 äippä kirjoitti:
On järjen köyhyytää syöttää tusinaa antibiootti kuuria lapselle.JOKAINEN KUURI TUHOAA SUOLISTON NUKKAPINTAA JA VASTUSTUSKYKY HEIKKEENEE NOLLAAN!Pätevälle homeopaatille mars!

Sori, mutta mä en oo kuullu homeopaatista mitään hyvää :/

\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 23:55 harmaa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 23:53 äippä kirjoitti:
On järjen köyhyytää syöttää tusinaa antibiootti kuuria lapselle.JOKAINEN KUURI TUHOAA SUOLISTON NUKKAPINTAA JA VASTUSTUSKYKY HEIKKEENEE NOLLAAN!Pätevälle homeopaatille mars!

Sori, mutta mä en oo kuullu homeopaatista mitään hyvää :/
Ikävä juttu jos olet törmännyt homeopaattiin joka ei osaa hommiaan,sellaisiakin on.Kannattaa etsiä sellainen joka on tehnyt työtä kauan ja todella tuntee alan.

Ne antibiootit ei muutenkaan kai oo nyt oikea lääke, liimakorvassahan kysymys ei ole tulehtuneesta korvasta, vaan siitä että tärykalvon takana on liimamaista paksua eritettä, ei kuitenkaan märkää, siis mätää. Se liimakorva ei siis tarkoita, että se ois tulehtunut se korva.
Jos korvasta valuukin nyt pois sitä liimaeritettä, eikä märkää? Onko korvasta valuvasta eritteestä otettu näyte?
Tuubitettuun korvaan pitäisi saada silmätippoja, jotka estää tuubin tukkeentumisen.
Kun tuubi on "auki", korvassa ei pitäisi olla kipua.