A
ap
Vieras
Miten oikeasti jaksan päivästä toiseen tätä paperipinkan kahlaamista. Kertokaa?! Pakko kai se on, kun lainat painavat päälle ja elätettäviäkin on...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja paskamainen tunne:kerro minulle, miten minä jaksan kun työkaverini EI PIDÄ minusta!!! sen näkee eleistä ja kuulee äänenpainosta, ei kiinnosta yhtään jutella mun kanssa, huokailee koko ajan ja yleensä on työkaverit minusta pitäneet, tämä ei lainkaan. mietin miksi ei![]()
Alkuperäinen kirjoittaja paskamainen tunne:kerro minulle, miten minä jaksan kun työkaverini EI PIDÄ minusta!!! sen näkee eleistä ja kuulee äänenpainosta, ei kiinnosta yhtään jutella mun kanssa, huokailee koko ajan ja yleensä on työkaverit minusta pitäneet, tämä ei lainkaan. mietin miksi ei![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kiinnostaa:mitä työtä teet. ? musta ois ihana järkkäillä papereita ja sellasii hommii. minkälainen koulutus ja työpaikka palkkakin kiinnostaa?
Kouluttaudu lisää ja sen myötä saat parempaa palkkaakin.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja kiinnostaa:mitä työtä teet. ? musta ois ihana järkkäillä papereita ja sellasii hommii. minkälainen koulutus ja työpaikka palkkakin kiinnostaa?
Vakuutusalalla asiantuntijahommia, palkka kolmisen tonnia.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja kiinnostaa:mitä työtä teet. ? musta ois ihana järkkäillä papereita ja sellasii hommii. minkälainen koulutus ja työpaikka palkkakin kiinnostaa?
Alkuperäinen kirjoittaja kiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja kiinnostaa:mitä työtä teet. ? musta ois ihana järkkäillä papereita ja sellasii hommii. minkälainen koulutus ja työpaikka palkkakin kiinnostaa?
minkälaisen koulutuksen tuo vaatii?
Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:Kouluttaudu lisää ja sen myötä saat parempaa palkkaakin.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja kiinnostaa:mitä työtä teet. ? musta ois ihana järkkäillä papereita ja sellasii hommii. minkälainen koulutus ja työpaikka palkkakin kiinnostaa?
Taikka kouluttautua ja tehdä mielenkiintoista työtä ja saada siitä palkkaa. Saatat joutua tyytymään kuitenkin pienempään palkkaan jotta saisit sisällöltään paremman työn.
Esimerkiksi tänään olin kuuntelemassa futurologin esitelmää. Hänenkin työnsä vaikutti mielenkiintoiselta.
Tai voi kouluttautua ja se olla ihan ajanhukkaa. :-/