Miten jaksaa, kun töissä on kuolettavan TYLSÄÄ

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kerro minulle, miten minä jaksan kun työkaverini EI PIDÄ minusta!!! sen näkee eleistä ja kuulee äänenpainosta, ei kiinnosta yhtään jutella mun kanssa, huokailee koko ajan ja yleensä on työkaverit minusta pitäneet, tämä ei lainkaan. mietin miksi ei :(

Alkuperäinen kirjoittaja paskamainen tunne:
kerro minulle, miten minä jaksan kun työkaverini EI PIDÄ minusta!!! sen näkee eleistä ja kuulee äänenpainosta, ei kiinnosta yhtään jutella mun kanssa, huokailee koko ajan ja yleensä on työkaverit minusta pitäneet, tämä ei lainkaan. mietin miksi ei :(

Kateellinen? Mä oon ottanu sen linjan, että jos joku rupee mulle tolleen huokailemaan ja katsomaan merkitsevästi, niin käyn suoraan kysymässä, että mikäköhän on huokailun ja mulkoilun syy, ei jaksais arvailla. Huokailut on joka kerta loppunu siihen paikkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja paskamainen tunne:

Kaikki eivät voi pitää kaikista. Kannattaisi todeta vaan että näin on ja ignoroida asia sen jälkeen.

Elä tilipäivästä tilipäivään ja ole onnellinen, että on töitä. Tai tee kuin minä; otin virkavapaata, tein lisurin loppuun ja nyt yritän etsiä tarpeeksi itseensä kyllästynyttä kustantajaa kirjalleni.

Juu harvinaisen tylsää oli töissä kyllä. Yritin vaan saada aikaa kulumaan :D mut sitte tuli mieleen miten edellisessä paikassa oli vitun huora ja täällä yrittää vaan saada aikaa kulumaan :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja kiinnostaa:
mitä työtä teet. ? musta ois ihana järkkäillä papereita ja sellasii hommii. minkälainen koulutus ja työpaikka palkkakin kiinnostaa?

Vakuutusalalla asiantuntijahommia, palkka kolmisen tonnia.
Kouluttaudu lisää ja sen myötä saat parempaa palkkaakin.

mitä työtä teet. ? musta ois ihana järkkäillä papereita ja sellasii hommii. minkälainen koulutus ja työpaikka palkkakin kiinnostaa?

minkälaisen koulutuksen tuo vaatii?

korkeakoulututkinnon (esim. YTM, OTK, HTM)

Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:

Kouluttaudu lisää ja sen myötä saat parempaa palkkaakin.

Usean vuoden koulutuksella saisin ehkä tonnin lisää palkkaa, ja siitäkin menisi puolet veroihin. Ei maksa vaivaa.

[QUOTE="mä vaan";29055914]Valittavana on
JOKO
Töissä on tylsää ja siitä saa rahaa.
TAI
Työttömänä on kivaa mutta ei rahaa.

Näin se vaan menee...

Elämä on valintoja.[/QUOTE]

Taikka kouluttautua ja tehdä mielenkiintoista työtä ja saada siitä palkkaa. Saatat joutua tyytymään kuitenkin pienempään palkkaan jotta saisit sisällöltään paremman työn.

Esimerkiksi tänään olin kuuntelemassa futurologin esitelmää. Hänenkin työnsä vaikutti mielenkiintoiselta.

Taikka kouluttautua ja tehdä mielenkiintoista työtä ja saada siitä palkkaa. Saatat joutua tyytymään kuitenkin pienempään palkkaan jotta saisit sisällöltään paremman työn.

Esimerkiksi tänään olin kuuntelemassa futurologin esitelmää. Hänenkin työnsä vaikutti mielenkiintoiselta.

Tai voi kouluttautua ja se olla ihan ajanhukkaa. :-/

Yhteistyössä