Miten ja millä voisi kotiäiti (hoitovapaalla) saada hiukkasen enempi rahaa?

• Viestiketjun aloittaja rahalle olis käyttöä
  • Ensimmäinen viesti
mä oon miettinyt jos hakisi johonki kauppaan töihin, siis viikonlopuksi, kohta kaupat on auki taas myös sunnuntaisin niin tulisi ihan mukava summa vaikka olisi vain lauantaisin ja sunnuntaisin. Mutta en tiiä jos ukko jaksais hoitaa muksut kun hän hoitaa ne nyt jo joka ilta ku mä oon koulussa.....

ailakki
Just jos johonkin kauppaan pääsisit tuuraajaksi. Tai sit alat siivoomaan kerran pari viikossa. Jos käsitöitä osaat, voit yrittää värkätä jotain myyntiin esim. huuto.netiin.

Niiskunen
Mä ilmoittauduin työttömäks, sillä riskillä, että joudun töihin tai menetän päivärahat. Mut nyt ei enää tartte mennä, ku kohta alkaa uus äitiysloma. Saan liitolta päivärahaa. :)

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:
Mä ilmoittauduin työttömäks, sillä riskillä, että joudun töihin tai menetän päivärahat. Mut nyt ei enää tartte mennä, ku kohta alkaa uus äitiysloma. Saan liitolta päivärahaa. :)
Minut ne laittaisi töihin kosk hoitoalalla tuurauksia löytyy

ap
Alkuperäinen kirjoittaja ailakki:
Just jos johonkin kauppaan pääsisit tuuraajaksi. Tai sit alat siivoomaan kerran pari viikossa. Jos käsitöitä osaat, voit yrittää värkätä jotain myyntiin esim. huuto.netiin.
Mies tekee 2-vuoroa. Pitäisi löytää sellainen työaika ettei lapsia tarvitse hoitoon viedä

Lehtiä/mainoksia voi jakaa, vaikka ottais muksut mukaankin. Tehtaista kannattaa kysyä kotitöitä soittelemalla suoraan työpaikkaan.

Ja ainahan voi kirjoitella vaikka Tosielämää-lehteen, julkaistuista saa palkkion ja jos hyvä kirjoittaja niin saa jokaisen juttunsa julkaisuun :D

ap
Alkuperäinen kirjoittaja äijä-69:
Kyllä tuo työnteko tulee minullakin ensimmäisenä mieleen...
Työn laatu kaiketi riippuu tekijästä...
Töihin lähtisinkin JOS nuorin lapsista ei olisi vasta vuoden ikäinen ja ekaluokkalainen ei tarvitsisi myös aamuhoitoa jota täällä ei ole mahdollista saada (ei myöskään ketään tuttua häntä kouluun lähettämään)

Omalta hoitoalalta taatusti sijaisuuksia löytyisi. Pitäisi kaiketi kysellä niitä viikonlopuiksi

Mieki suosittelen noita kotigastronomi mausteita. Hyviä tuotteita joita ei tarvi myydä, esitteitä kierrättämällä pelkästään saa jo kivati menemään, kaikki käyttää mausteita ja ne loppuu aikanaan, ja sitten tarvii lisää jne jne. Ja jos jaksaa ja haluaa nähdä vaivaa myy enenmmän ja tienaa enemmän :D YV voi kysellä enemmän jos kiinnostaa :)

Yhteistyössä