Miten ja kuika usein puolisosi kanssa HELLITTE toisianne?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lilli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä en oo mikään halipusu-ihminen, et yleensä meidän hellittelyt menee siihen et kutitan tai nippailen miestä. Mua ahistaa kaikki lääppiminen. Miehen takia olen oppinut sietämään ja jopa vähän tykkäämään pusuttelusta, mutta tiukkaa tekee...

päivittäin.
enemmän mun alotteesta kylläkin, mutta miehelle opettanu että kotiin ei tulla, kodista ei mennä mihinkään ja pöydästä ei nousta ennenku on pusut annettu :)

vaihtelevasti. Välillä voi mennä päiviä niin ettei edes pussailla ja välillä taas ollaan kuin teinit. Mutta kyllä me halitaan usein ja mikä tärkeintä, keskustellaan ja hauskutellaan yhdessä paljon. Ja työpäivän aikana pitää aina soitella toisilleen vaikka illalla nähdäänkin :) .

Monta kertaa päivässä pusuja, haleja, silittelyä ja hellittelyä. Miehellä on tapana joskus kaupassa tai muussa vastaavassa paikassa silittää poskesta tai nipistää pepusta :heart:

Kotona ollessa koko ajan. Jos istumme vaikka sohvalla niin olemme toistemme sylissä tai muuten koskemme/pussaamme ainakin 15min välein. Aina kun mies tulee töistä niin menen luokse ja pussaamme sekä halaamme. Sängyllä katsomme tv:tä sylikkäin. Jonkun mielestä voi tuntua liialta tämä, mutta meille sopii erittäin hyvin, vielä kun saa hetken ihan kaksistaan ollakin (LA elokuun alussa ). Kavereiden luona emme kuitenkaan toisissamme kiinni ole, se olisi kavereita kohtaan jotenkin tyhmää.

Alkuperäinen kirjoittaja Mahza:
Mä en oo mikään halipusu-ihminen, et yleensä meidän hellittelyt menee siihen et kutitan tai nippailen miestä. Mua ahistaa kaikki lääppiminen. Miehen takia olen oppinut sietämään ja jopa vähän tykkäämään pusuttelusta, mutta tiukkaa tekee...

Sama täällä

Yhteistyössä