Miten iPadiin saa Google Playn?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Echo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Echo

Tunnettu jäsen
01.09.2008
56 767
19 178
113
Äh, olen koko ikäni käyttänyt Windowsia ja nyt Mac-laite ajaa mut raivon partaalle. YLE Areena pitäisi ladata mut ei onnaa. :kieh:
Mitään et Macissa löydä mistään. En löydä padistani edes niitä tietoja mikä laite tämä tarkalleen on. Siis iPad Air tää pitäisi olla, mutta mistä sen voi lukea, eli missä on tiedot laitteestani?

Yritin ladata YLE Areenaa mun iPadiin Google Playsta, no sit valitettiin että ei iPadilla Google Playta saa.

Jollekin Mac-fanille kaikki voi olla selvää pässinlihaa, mut mulle winukan käyttäjälle ei. :(

Siis kyllä mulla AppStore on. Eli saako YLE Areenan ladattua appstoresta? *ryntää katsomaan*
Ylen sivuilla hoetaan vain Google Playta eikä appstoresta hiiskuta sanaakaan.

Yle Areena for iPad, ilmainen tuote. Jos Flashia tarvitaan, niin se lienee pienoinen ongelma.

No nyt latasin sen YLE areenan appstoresta. Kiitos, olet ollut ennenkin mun iPad-neuvoja. :kiss:

Mutta hämäsi siis kun pelkkää Google Playta hoettiin tuolla YLE Areenan lataussivuilla...

Mut eiks tää oo Android-laite? :ashamed: Mikä tää sitte on?

Vaikka silleen, että iPad on Applen käyttöjärjestän syövyttämä ja Samsungin laitteet taas Androidin.
Maciin en ole eläissäni koskenut, mutta Applen sekin on. iPadin ja iPhonen käyttistä nimitetään iOS:iksi ja Macin taas OS X Lion ja tähänkin on tulossa uusi nimeltään Yosemite.

Vaikka silleen, että iPad on Applen käyttöjärjestän syövyttämä ja Samsungin laitteet taas Androidin.
Maciin en ole eläissäni koskenut, mutta Applen sekin on. iPadin ja iPhonen käyttistä nimitetään iOS:iksi ja Macin taas OS X Lion ja tähänkin on tulossa uusi nimeltään Yosemite.

Nevö hööd.
Olen jäänyt jollekin arkaaiselle Microsoft-Bill Gates-Windows -ajalle...

Tiedätkö muuten miten saa tästä raivostuttavasta vehkeestä ennakoivan viestinsyötön pois? En tee sillä mitään, se on meinannut pistää monen mun viestin ihan päin mäntyä.

Asetuksista näet mikä on sun käyttöjärjestelmä.
Asetuksista saat ennakoivan tekstinsyötön pois.

iPad ei ole mikään Mac.
iPadin käyttöjärjestelmä on ios ja iosin laitteilla käytetään App Storea eikä Google Playta.
Jatkossa eti ne sovellukset suoraan sieltä App Storesta ja jos laitetta haluat tutkia tai säätää, niin suunta kohti asetuksia.

Huomaa kyl et oot ihan kujalla laittees kanssa!

[QUOTE="Vinja";30323027]Asetukset-yleiset -näppäimistö-automaattinen korjaus. Sen täpäkän laitat valkoiseksi niin ennakoiva menee pois päältä.[/QUOTE]

Sieltä se sit löytyi, kiitos!
Huh, helpotti kun yks ärsyke on arjesta pois...

Alkuperäinen kirjoittaja Amatöörille;30323070:
Asetuksista näet mikä on sun käyttöjärjestelmä.
Asetuksista saat ennakoivan tekstinsyötön pois.

iPad ei ole mikään Mac.
iPadin käyttöjärjestelmä on ios ja iosin laitteilla käytetään App Storea eikä Google Playta.
Jatkossa eti ne sovellukset suoraan sieltä App Storesta ja jos laitetta haluat tutkia tai säätää, niin suunta kohti asetuksia.

Huomaa kyl et oot ihan kujalla laittees kanssa!

Hö, mä katoin asetuksista -> yleiset-> tietoja että mikä kone tämä on, mut ei, ainoastaan jonkun sarjanumeron, ja käytettävissä olevaa kapasiteettia ym.vaan suostui kertomaan.
Mun windows-läppäri olisi tuossa kohdassa jo kertonut käyttiksen (esim.windows7).

Viimeksi muokattu:
No nyt latasin sen YLE areenan appstoresta. Kiitos, olet ollut ennenkin mun iPad-neuvoja. :kiss:

Mutta hämäsi siis kun pelkkää Google Playta hoettiin tuolla YLE Areenan lataussivuilla...

Mut eiks tää oo Android-laite? :ashamed: Mikä tää sitte on?

Se on omppu, eli ei standardi laite, jossa toimivat vain sille tehdyt ohjelmat, joita voi ostaa luottokortilla App storesta.

[QUOTE="antero";30323189]Se on omppu, eli ei standardi laite, jossa toimivat vain sille tehdyt ohjelmat, joita voi ostaa luottokortilla App storesta.[/QUOTE]

Öööö... Siellä on sekä ilmaisia että maksullisia ohjelmia, ja ei niiden ilmaisten lataamista varten edes tarvi olla siellä missään sitä luottokortin numeroa, itse hyvin harvoin maksullisia appeja lataan, ja silloin laitan siksi aikaa sen kortin numeron sinne tietoihin, ja samantien sitten otan sen pois käytöstä.

Yhteistyössä