Miten ilmoitetaanko onko saanut työpaikan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hmmps
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Yleensä lähettävät matkaan kirjekyyhkyn mutta rannikkoseuduilla käytetään myös pullopostia. Pienyritykset saattavat lähettää savumerkkejä jos hakija on samalta paikkakunnalta.

Eipä oo tullut ikinä mitään valintapäätöstä postilla kotiin :D. Joku elää vielä 60-luvulla... Nykyään joko

* ei ilmoiteta ollenkaan
* ilmoitetaan sähköpostilla
* ilmoitetaan puhelimitse

Ei ole mitään yleistä sääntöä.

Mulle ilmoitettiin tänään s-postilla. Ja aika törkeesti ilmoitettiinkin. Olin hakenut ehkä hiukan eri alan koulutuksella ja työkokemuksella huoltamotyöntekijän hommaan. Työtehtävinä ilmoitettiin: siistiminen, lotto kone, asiakaspalvelu ja tavaran purku. Vastaus alkoi näin: "mielestäni sinulla ei ole riittävästi kokemusta ja koulutusta. Huoltamotyöntekijällä tulee olla merkonomin paperit ja kaupallisen alan osaamista..." ja nyt en siis liioittele vastauksessa enkä työnkuvassa. Kuka kyseisen koulutuksen ja ammattitaidon omasva menee pyyhkimään nesteen pöytiä ja myymään lottoa? :0 no joo, hain mäkin sinne, mutta mulla ei ollut oman alan töitä tarjoilla... :/

Eipä oo tullut ikinä mitään valintapäätöstä postilla kotiin :D. Joku elää vielä 60-luvulla... Nykyään joko

* ei ilmoiteta ollenkaan
* ilmoitetaan sähköpostilla
* ilmoitetaan puhelimitse

Ei ole mitään yleistä sääntöä.

Mä sain kerran ihan muutama vuos sitte postina, joskus kauan haastattelun jälkeen. Muuten tapa on sähköposti tai puhelin. Mun alalla kyllä pääasiassa kaikki saavat tiedon, kävi miten kävi.

Yhteistyössä