Miten ikinä kehtaisin tehdä kolmannen lapsen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaikeeta...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vaikeeta...

Vieras
Ennestään jo kaksi lasta, molemmilla eri isät.
Nyt uusi ihana mies, joka haaveile yhdestä omasta lapsesta parin vuoden sisään. Kyllä mäkin sen kolmannen vielä voisin tehdä hänen kanssaan, kun ny yhteistä taloakin ollaan ostamassa ja naimisiin menossa.
Mutta hiukan ahdistaa nuo kieroon katselijat. Mm. oma äitini, sekä äitiysneuvolan terveydenhoitaja, joka oli jo viimeksi kauhuissaan, kun kakkosellani on eri isä, kuin ykkösellä.
Mitään vauvakuumetta ei ole, mutta miehelleni olisi kuitenkin hyvin tärkeää, että hän saisi yhden oman lapsen. :/
Mitä te teekisitte?

Meitä on kolme, pikkuveli, minä ja isoveli, kaikilla eri isät, eikä mun äitini ollut hutsu ;) Koki vaan sitä hetken onnea ja "tää on nyt se oikee"-hetkeä kolmeen kertaan... :laugh:

Varmasti tekisin lapsen jos itse kovasti haluaisin, mutta en missään nimessä siksi koska mies pelkästään haluaisi!
Mutta ei ne ihmisten katseet siitä ainakaan parane!

no samaa mieltä että siitä vain ja sitten heität ukon pihalle ja teet neljännen eri äijän kanssa,tosin sitten kannattaa sopia että isät ottavat yhtäaikaa lapset hoitoon joten sinulla ei lastenhoito ongelmia ja viidennen äijän kanssa voikin jo vanheta ilman tenavia

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siitä vaan ja sit taas uutta miestä kehiin ja tänne kysymään et viittiskö neljättä tehdä!

no huh huh! Ja sinähän se tiedätkin kaiken muiden elämästä. Ja olet itse täydellinen,niinkö?!
Mulla sama juttu,kaksi lasta ja eri isät heillä.
Ja olen siihen kyllä päätynyt että pari lasta joskus vielä tahtoisin,katsokoot muut sitten miten kieroon tahansa,eipä ole mun ongelma.
Niin ja en todellakaan lähiaikina vielä lisää lapsia tahdo,joskus 5-10 vuoden päästä. Just kun alla pitkä suhde,naimisissa yms.. Mutta siinäkin on se että IKINÄ ei voi elämästä tietää,ei sekään mitään takaa.

Mutta siis sinuna miettisin ihan itse tahdotko kolmannen lapsen,unohda kokonaan kaikki muut ihmiset ja heidän ajatuksena aiheesta..

Ei niillä toisten ihmisen mielipiteillä ole mitään väliä. Jos itsestäsi asia tuntuu vain hyvältä niin mikäs siinä sitten. Ei tässä maailmassa voisi ikinä tehdä mitään jos aina pitäisi miettiä mitä joku toinen asiasta on mieltä. Kun ei tuollainenkaan kuulu niille ulkopuolisille himpun vertaa.

Eihän se muille kuulu ja sinä teet niinkun sinä haluat... mutta pelkän miehen vauvakuumeen vuoksi en kyllä alkais muksua väsäämään. Ja rehellisesti sanottuna, kyllä mullakin tietyt mielipiteet on tollasesta "tää on nyt se oikee, tehdään vauva" ihmisestä on. Mutta kukanenkin tyylillään.

Yhteistyössä