Miten ihmisten on niin vaikea sulattaa sitä asiaa ettei kaikkia halua omia lapsia...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ....
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

....

Vieras
Olen lastentarhaopettaja ammatiltani, pidän lapsista ja hoidan mielelläni niitä. Mutta omia en halua. Ikää 30v. Enkä ole ikinä halunnutkaan. Aviomies löytyy, hän on samoilla linjoilla eli ei omia. Silti aina minulta jaksetaan udella miksei minulla ole sitten omia lapsia vaikka joka päivä hoidankin lapsia. Sitten kun kerron että sen vain halua, niin ollaan ihan monttu auki "miten et voi haluata lapsia jos kerta niistä tykkäät" Huoh.

hmm.. enpä tuohon osaa vastata, mutta eiköhän se ole jokaisen oma päätös :) ja teillä ilmeisesti menee hyvin ihan kahdestaan, kun mieskin on samoilla linjoilla.. :) ja mikäs siinä. eihän sitä omia tarvitse olla, jos niitä ei halua :)

Koska suurin osa ihmisistä kuitenkin jossain vaiheessa haluaa. Siksi. Mitä sä välität siitä mitä muut ajattelee. Se haluutko lapsia on sun asia ja niiden jotka niitä ei halua, ei missään nimessä niitä tulisi tehdä.

[QUOTE="niin";22475026]hmm.. enpä tuohon osaa vastata, mutta eiköhän se ole jokaisen oma päätös :) ja teillä ilmeisesti menee hyvin ihan kahdestaan, kun mieskin on samoilla linjoilla.. :) ja mikäs siinä. eihän sitä omia tarvitse olla, jos niitä ei halua :)[/QUOTE]

Meille riittää toisemme ja kolmen koiran hoitaminen ;D

Miulla omia lapsia 4.Ja kaikki ihmettelevät kun kerron etten pidä lapsista vaikka omia onkin ja ne ovat rakkaita.Ymmärrän hyvin mielialasi.Miksei jostakin voi pitää ja silti olla haluamatta sitä itselleen.Tai ei pitää jostakin ja haluta itselleen...No sekavaksi meni mutta ymmärrän ettet halua omia kun kaikki päivät olet tekemisissä muiden lasten kanssa.

Minä olen ammatiltani perushoitaja. Ikää 42. Pidän myös paljon lapsista, hoitolapsia on kuusi.
Lapsien kanssa on mukava tehdä kaikkea, ja tykkään olla heidän kanssa, Kuten myös sinäkin.