Miten ihmeessä te muut äidit joilla enemmän kuin yksi pieni lapsi jaksatte!!!

  • Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti
aika auttaa
Sitten, kun nuorempikin alkaa ymmärtää puhetta, niin helpottaa jo paljon! Eli n. 1,5v ikäisenä. :) Ei sulla ole enää kuin reilu vuosi tota hullunmyllyä! :) (ja sit kaipaatkin jo taas pientä siihen mukaan... ;) 9

Oikeasti, tsemppiä ja jaksamista! Jos joku apua tarjoaa, ota ihmeessä mukisematta vastaan! Jo se, että joku muu siivoaa tai laittaa ruoan, tuntuu paljolta. Ja oikeasti, ehkä kun rytmit pikkuisellakin tasaantuu, niin alkaa jo helpottaa. :)
 
liisa lapamato
Meillä on 1,5v ja 3,5v, vauva tulossa. Alkuun kahden kanssa oli helppoa kun pienempi oli liinassa kaiket päivät...tai no, ei helppoa mutta helpompaa. :D
Nyt veljekset osaavat erittäin kivasti leikkiä ja tapella :kieh: Nimittäin pienempikin vetelee niin että turpa tutisee...

Keskityt nyt vaan siihen että lapset saa ruokaa(isommalle voi antaa eineksiä) ja puhtaat pöksyt välillä :)

Et siivoa vaan nukut ainakun lapsetkin.

Tsemppiä :hug:
 
Night
Meillä kohta 2v ja pian 3kk pojat... välillä tuntuu että jaksan hyvin ja päivät menee nappiin mutta joskus taas on semmosia päiviä ettei ehi tekemään mitään muuta ku vauvaa hoitaa. Pikkusen on mahavaivoja ollut. Sylissä on kyllä usein ihan tyytyväinen mutta jos johonki hänet lasken ni johan alkaa huuto ja parku. Ehkä alkaa olemaan jo seurankipeyttäki mukana. Rintareppua olen itse käyttänyt että saa tehtyä edes jotakin. Mulla mies tekee töitä melkeen 24/7 eli oon aika paljo yksin kotona. Yleensä on kyllä vkl kotona mutta on joskus töissä myös silloin.

Monesti tuntuu että olisi paljon jos saisin tehdä edes jonkun asian ihan rauhassa alusta loppuun, mutta aika turha toivo meillä :) Ajattelen aina että kohta se vkl koittaa mies taas pari päivää kotona mutta sitte saattaakin käydä niin ettei se ookkaan kotona ja ei ku taas seuraava vkl odottelemaan. Pitemmän päälle tosi raskasta tuo odottaminen päivästä toiseen.

Toivon jaksuja sinulle :)
 

Yhteistyössä