Miten ihmeessä saan 2- veen syömään normi puuroa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Hassua muuten, kun nyt täällä sanotaan, että puuro ei ole mitenkään välttämätöntä, ja että muutakin voi antaa aamu- ja iltapalaksi... vaan kun mä kirjoittelin viime talvena, että oon ruvennut miettimään, pitäiskö pojalle (3v.) antaa joskus jotakin muutakin aamu- tai iltapalaa kuin puuroa, ihan vaihtelun vuoksi vaikka se niitä reippaasti syökin, niin mut tyrmättiin täysin. Hyvä ettei lastensuojeluun ollut joku ottamassa yhteyttä, kun olin kelvoton äiti ja lapseni hunningolla kun ei (ehkä mahdollisesti) ollut saamassa päivittäin kahta puuroa.

:kieh: :kieh: :kieh:

:laugh:

Ihmiset tykkääävät väittää vastaan ja esittää ääripään mielipiteitä. Anna meille anteeksi niin kuin mekin annamme sulle.

Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Hassua muuten, kun nyt täällä sanotaan, että puuro ei ole mitenkään välttämätöntä, ja että muutakin voi antaa aamu- ja iltapalaksi... vaan kun mä kirjoittelin viime talvena, että oon ruvennut miettimään, pitäiskö pojalle (3v.) antaa joskus jotakin muutakin aamu- tai iltapalaa kuin puuroa, ihan vaihtelun vuoksi vaikka se niitä reippaasti syökin, niin mut tyrmättiin täysin. Hyvä ettei lastensuojeluun ollut joku ottamassa yhteyttä, kun olin kelvoton äiti ja lapseni hunningolla kun ei (ehkä mahdollisesti) ollut saamassa päivittäin kahta puuroa.

:kieh: :kieh: :kieh:

Mun lapset tarvii vissiin sitten huostaanottaa, koska esikoinen ei enää 10kk jälkeen suostunut syömään minkäänlaista puuroa. Toinen menee nyt vielä tissimaidolla, joten ehkä siitä saadaan vielä puuronsyöjä...

Yhteistyössä