miten ihmeessä mä jaksan huomenna lasten kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "a.p"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"a.p"

Vieras
Unettomuus on vaivannut, tällä viikolla en kovin monesti ole yli viittä tuntia yössä nukkunut, ja taas reilu viiden tunnin päästä pitäisi herätä :(

Mä niin tahtoisin nukkua, mutta nyt on jotenkin mennyt niin yli, ettei pysty vaikka miten nukuttaa :(

Miten mä jaksan, kun en pysty edes päikkäreitä nukkumaan, huomen illalla vasta mahdollisuus nukkua :(

Kai sitä nyt yks päivä menee vaikka päällään seisoen.

Mulla jää unet aika usein 4-6 tuntiin ja teen töitä ja sit oonvielä lasten kanssa.. pakko vaan jaksaa. Kerran kahdessa viikossa nukun "koomat" eli jotain 12-16 tuntii putkeen ja vielä päiväunet .. miten nyt tilanne sallii (= lapsilla hoitaja)

Kyllä jaksaa :) Illalla sitten vaan heti nukkumaan kun mahdollisuus tulee ja väsyttää. Tiedän sen tunteen, kun on jo niin yliväsynyt, ettei enään osa käydä nukkumaan. Meillä kakkonen oli tosi huono nukkumaan, nukkui ekat 1,5vuotta n. 30min pätkissä, jos nukkui.... Kyllä sitä kummasti jaksoi, hengissä edelleen :)

unettomuus ja huonot unet muutenkin on kyllä ihan tuttua hommaa, nyt vaan illalla tuntui, että tästä ei enää tule yhtään mitään.
Siinä sitten sain unenkin, kun purskahdin itkuun silkasta epätoivosta.
Nukahtamislääkkeitä ei voi ottaa käyttöön raskauden takia :|

Nyt on kuitenkin ihmeen pirteä olo, vaikka nukuinkin katkonaisesti.

Yhteistyössä