?
??
Vieras
Miten sujuu leikit ja onko suurinpiirtein saman ikäisiä vai eri-ikäisiä? Meillä serkkuja 2v tytöllä ikävälillä 0-16 ja osan kanssa leikki luistaa, osan kanssa ei. 3-5v tytöt sulkevat leikkien ulkopuolelle "koska tuo sotkee" ja 3v saattaa käydä tönimässä ja juosta tahallaan päin jne. Saa siis koko ajan vahtia. Pienempien kanssa tuo leikkisi mielellään, mutta on itse välillä liian kovaääninen ja raju, että pienemmät pelästyvät. Parhaiten leikit sujuvat 3-8v poikien kanssa, jotka jaksavat yllättävän hyvin leikittää ja tyttö ihailee heitä kovin. Nuo isoimmat eivät sitten oikein jaksa kiinnostua.