Miten huomauttaa anopille hienovaraisesti että hänen häpykarvansa ovat liian pitkät?

  • Viestiketjun aloittaja "vaimo"
  • Ensimmäinen viesti
Haloo!
Ompelet siihen anopin Hakaniemen hallin yäkerrasta ostettuun kotitakkiin alalisäkkeen eli niin sanotun jatkeen helmaan, ei takuulla näy kiharat kahvipöydässä.
Että pitää tehdä sanomisongelma kaikesta, hohhoijjaa.
 
[QUOTE="vaimo";27512928]No on aika noloa että anoppi on tuollainen karvakasa ei muita syitä.. Johan sille kaikki nauraa..[/QUOTE]

Kuinka moni immeinen oikein tiirailee siun anopin haaroja, kun kaikki nauraa ? :O
Niin ja voisit olla tiirailematta nuin tarkasti anopin haaraväliä. :D
 
"vaimo"
[QUOTE="Mä vain";27513390]En onneksi ole nähnyt koskaan anoppini karvoja ja toivottavasti en joudu näkemäänkään :)[/QUOTE]

Anoppisi on siis posliini? Sinun ei tarvitse sitten hävetä esim. uimahalleissa.
 
"..."
Onko teillä lapsia? Seuraavan kerran anopin teillä kyläillessä, ujutat karvalankamopin lapsesi alushousuista siten, että molemmin puolin jää räme roikkumaan. Lapset laahaavat karvaisena sitten siinä sinun ja anoppisi edessä, jolloin toteat "en ymmärrä mistä tämä leikki on saanut alkunsa, sitä leikitään AINA teidän yhteisten uimahallireissujenne jälkeen."
 
  • Tykkää
Reactions: ansarikukka
"vieras"
Otappa seuraavaksi saunareissuksi saunaan mukaan vahaa, muka poistaaksesi omat karvasi. Sitten otat sen vahan sinne lauteille lämpiämään ja ihan vahingossa kippaat kupin anopin haaruksiin. Ai kauhia! Olet kovin pahoillasi ja vakuutat, ettei se lähde pesemällä ja että ainut vaihtoehto on ajella kaikki karvat nopeasti, ettei vaha ehdi jähmettyä. Sitten vain toistat tämän vahingon aina, kun karvat alkavat kurkkia liikaa uikkareiden takaa.
 
"Mä vain"
[QUOTE="vaimo";27513428]Anoppisi on siis posliini? Sinun ei tarvitse sitten hävetä esim. uimahalleissa.[/QUOTE]

No onneksi en sitäkään tiedä, enkä haluakaan tietää.
 
"Vieras"
[QUOTE="vaimo";27513357]Anoppi on innokas uimari ja käy uimahallissa lähes
päivittäin..kaverini tunnistavat. Pieni paikkakunta kyseessä.[/QUOTE]

Kaverisi huomaavat, että sinulla on aikuinen anoppi. Ennemmin ne nauraa kihertää niille wannabe-baby-värkeille. :)
 
"muori"
Mulla on vähän samalainen ongelma. Miten sanoa miniälle että voisi edes pientä karvoituksen jättöä harkita. Sillä on niin roikkuvat ja epäsymmetriset häpärit että ihan oksettaa. Ja sitten se paistattelee niitä julkisesti. Pienikin karvoitus pelastaisi paljon.

Mutta en arvaa sanoa kun on niin nokkavaa sorttia. Tuo minun miniäni. Voi kuvietella kuinka poikaanikin ällöttäöä katsella tuollaista rusinapillua karvattomana...yyäk.
 
"vaimo"
[QUOTE="muori";27519538]Mulla on vähän samalainen ongelma. Miten sanoa miniälle että voisi edes pientä karvoituksen jättöä harkita. Sillä on niin roikkuvat ja epäsymmetriset häpärit että ihan oksettaa. Ja sitten se paistattelee niitä julkisesti. Pienikin karvoitus pelastaisi paljon.

Mutta en arvaa sanoa kun on niin nokkavaa sorttia. Tuo minun miniäni. Voi kuvietella kuinka poikaanikin ällöttäöä katsella tuollaista rusinapillua karvattomana...yyäk.[/QUOTE]

Ootko joku pervo kun toisten häpyhuulia kyttäät? Hyi mitä ihmisiä!
 

Yhteistyössä