eli ensi viikolla otan yhteyden lääkäriin...lääkärimme kyllä tietä jo että yritämme lasta koska ohimennen viime syksynä mainitsin eräällä sairaalareissulla mutta muute asiaa ei ole siitä ollut...
vähän jotenkin jännittää se yhteyden otto että nyt tulee iso liuta kysymyksiä teille yhteyden jo ottaneet..vastailkaa edes johonkin =)
eli mua siis kiinnostaa:
Miten esititte asian lääkärille ekalla soittokerralla ja jouduitteko ensin sille ajanvaraustyypille selittään asian?
Saitteko samantien jonkun ajan tmv?
kuinka isossa kaupungissa asutte?(olen miettinyt et vaikuttaako kaupungin koko siihen kuinka nopsaan saa hoidot alkuun)
Mitä eka tapaamisella tapahtui ja oliko siel molemmat jo mukana?
Kuinka pian päästiin siihen pisteeseen että voi jo jännätä että vaikuttaako asiat eli siis koska toivo taas heräsi?
Miten pian mahdollinen raskaus/kunnon hoidot alkoivat ekasta yhteydenotosta?
ollaan 25 ja 26 vuotiaat...olen itse testannut ovistesteillä ja niiden mukan ovuloin..kummankin painoindeksi on noin 22-23 eli ei ylipainoa..
itse en tupakoi, mies kyllä...
nyt takana 16 kiertoa ehkäisyttä :\|
Oen kiitollinen joka vastauksesta, kiitos
vähän jotenkin jännittää se yhteyden otto että nyt tulee iso liuta kysymyksiä teille yhteyden jo ottaneet..vastailkaa edes johonkin =)
eli mua siis kiinnostaa:
Miten esititte asian lääkärille ekalla soittokerralla ja jouduitteko ensin sille ajanvaraustyypille selittään asian?
Saitteko samantien jonkun ajan tmv?
kuinka isossa kaupungissa asutte?(olen miettinyt et vaikuttaako kaupungin koko siihen kuinka nopsaan saa hoidot alkuun)
Mitä eka tapaamisella tapahtui ja oliko siel molemmat jo mukana?
Kuinka pian päästiin siihen pisteeseen että voi jo jännätä että vaikuttaako asiat eli siis koska toivo taas heräsi?
Miten pian mahdollinen raskaus/kunnon hoidot alkoivat ekasta yhteydenotosta?
ollaan 25 ja 26 vuotiaat...olen itse testannut ovistesteillä ja niiden mukan ovuloin..kummankin painoindeksi on noin 22-23 eli ei ylipainoa..
itse en tupakoi, mies kyllä...
nyt takana 16 kiertoa ehkäisyttä :\|
Oen kiitollinen joka vastauksesta, kiitos