Miten hiuksiin volyymia/tuuheutta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lättätukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lättätukka

Vieras
Mulla on ohuehkot, olkapäille ulottuvat hiukset. Leikattu hieman kerrostaen + otsahiukset. Miten saisin hiuksiin tuuheutta/volyymia? Millä tuotteilla tai miten laittamalla hiuksia?

[QUOTE="vieras";22225731]Kampaajalta käyt ostamassa hiuspuuteria. kohottaa ja pitää kampauksen kunnossa. Pyydät liikkeessä kertomaan miten tuotetta käytetään.[/QUOTE]

Ja sopiva shampoo kampaajalta.

kaikki lähtee oikeista pesutuotteista, kuten edellä mainittu niin käy kampaajalla ja kysele shampoita ja hoitoaineita, niillä saa jo tuuheutta aikaan ilman mitään geelejä, suihkeita ja litkuja.
Föönaa hiuksia pää alaspäin.

Mulla on Tigin Superstar shampoota ja se ainakin tuuheuttaa. Lisäksi olen nyt kokeillut 4R:n hiuspuuteria ja tuntuu toimivan sekin, varsinkin jos tukka on jo vähän rasvainen. Molempia saa muualtakin kuin kampaamoista. Mutta toki se kampaaja osaa antaa hyvät vinkit myös. Usein vain hinnat kampaamoissa korkeammat kuin kaupassa tai netissä.

Kaikki shampoo taitaa olla aika lailla samaa kamaa - olipa marketti tai kampaamotuote..

Ei muuten ole. Mä olen vuosien kokeilujen jälkeen lopulta löytänyt oikean merkin omille ohuille, lasimaisille hiuksilleni mitkä ovat aina päätä myöten. Eli tämän Matrixin shampoon ja hoitoaineen: Amplify : KutriMix kampaamokauppa, Ratkaisu hiuspulmiin - loreal - matrix - sim - balmain

Samalla tuotemerkillä on myös sellainen suihke mitä pesun jälkeen suihkutetaan tukkaan ja föönataan, lisää nostetta juurille.

Yhteistyössä