Miten hitossa voi olla selkä näin kipee...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Jos meen lääkäriin tän selän kans niin saanko mää sieltä jotain apua, vai onko ihan turha mennä?

Monta kuuklautta ollu jo koko aajan kipua selässä, ei auta hieronnat ei lääkkeet eikä mikään.Tuntuu että selkä menee poikki.

Muilla ollu samanmoista, mistä ootte saanu avun?

Ei ole mitään tapahtunut, raskauden aika meni huonoksi ja sen jälkeen ei ole entisesnä ollu, Synnytyksen jälkeen oli parempi mutta nyt taas alkanut kokoaikaiset kivut ja parin kuukauden ajan ollu vauva kohta 1 vee.

Mulla samat vaivat, alko raskauden jälkeen ja paheni koko ajan. Menin lääkäriin ja vaadin röntgeniä ja todettiin kulumia alimpien selkänikamien välissä ja synnynnäinen iskias.
Kannattaa mennä, saat ainakin kunnon selkälääkkeet :)

mulla on sairaus selässä, minkä takia oon syöny panacodia 10vuotta ja vasta nyt tklääkäri (uus ) antoi hermolääkkeen ja laittoi minut uusiin selkäkuvauksiin. Mutta mulla on selässä nikama sirpaloitunut, nivelet pasahtalee paikoiltaan, hermot purituksissa, hermojuurenkanavat tukossa ja mitähän vielä...
Mutta synnytyksen jälkeen naisilla monesti menee selkä huonoksi (evoluutio jäänyt kesken, ironisesti ajateltuna ) Siellä saattaa välilevyn pullistumaa, joka on 'helppo' hoitaa kuntoon, jos ajoissa menee lääkäriin.
Soita itelles aika ja vaadi kunnon hoitoa. ja tutkimuksia