Miten hitossa mä teen ympäristöanalyysin?

ImpiEllenAnna

Aktiivinen jäsen
21.04.2004
8 208
0
36
Tarvis tehdä kahvilasta ympäristöanalyysi.. tuleeko siihen jotain sidosryhmiä, kysyntää jollain lailla, asiakkaista jotain vai mitä siihen kuuluu? mä olen ihan hukassa.. mistään en oikeen löydä mitään kunnon tietoa.. :headwall:

Voi kauhee.. en millään jaksa vääntää tollasta enää tänään.. mun pitää varmaan keksiä kaikki ite kun toi on tollanen keksitty kahvila.. |O

swotin mä olen jo tehny.. sit tarvitaan vielä lisäks jotain tosta ympäristöstä.. plääh..

Alkuperäinen kirjoittaja ilona:
Alkuperäinen kirjoittaja Hekotius:
Laita ympäristöstä lisäksi esim. yrittäjyysmyönteisyys ja toimitilojen saatavuus.

Meinaatko yrittäjyysmyönteisyydellä sitä miten kaupunki suhtautuu yrittäjiin vai omistajan omaa yrittäjyyttä?

Sitä, miten kaupunki esim. avustaa yrittäjää alkuun, tarjoaako neuvontapalveluita, rahoitusta, toimitiloja jne.

Laita ympäristöstä lisäksi esim. yrittäjyysmyönteisyys ja toimitilojen saatavuus.

Meinaatko yrittäjyysmyönteisyydellä sitä miten kaupunki suhtautuu yrittäjiin vai omistajan omaa yrittäjyyttä?

Sitä, miten kaupunki esim. avustaa yrittäjää alkuun, tarjoaako neuvontapalveluita, rahoitusta, toimitiloja jne.

ok.. kiitos.. tosta mä jotain tiedänkin niin ei tarvii alkaa ettimään tietoa mistään.. =)

ok.. kiitos.. tosta mä jotain tiedänkin niin ei tarvii alkaa ettimään tietoa mistään.. =)

Itse tein oman kuvitteellisen yrityksen toimintasuunnitelmaa pari vuota takaperin ja nyt olen jo unohtanut 80 prosenttia kaikesta :S

Itse tein oman kuvitteellisen yrityksen toimintasuunnitelmaa pari vuota takaperin ja nyt olen jo unohtanut 80 prosenttia kaikesta :S

Toimintasuunnitelmaa mäkin väsään.. 50 työntekijän kahvilalle.. |O mutta kiitos sulle avusta.. en saanu yhtään mitään tehtyä ennen mut nyt olen jo puoli sivua väsänny tekstiä kasaan.. :D kyllä tämä tästä aamuun mennessä..

Yhteistyössä