Tarvis tehdä kahvilasta ympäristöanalyysi.. tuleeko siihen jotain sidosryhmiä, kysyntää jollain lailla, asiakkaista jotain vai mitä siihen kuuluu? mä olen ihan hukassa.. mistään en oikeen löydä mitään kunnon tietoa.. :headwall:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Hekotius:Laita ympäristöstä lisäksi esim. yrittäjyysmyönteisyys ja toimitilojen saatavuus.
Alkuperäinen kirjoittaja ilona:Alkuperäinen kirjoittaja Hekotius:Laita ympäristöstä lisäksi esim. yrittäjyysmyönteisyys ja toimitilojen saatavuus.
Meinaatko yrittäjyysmyönteisyydellä sitä miten kaupunki suhtautuu yrittäjiin vai omistajan omaa yrittäjyyttä?
Alkuperäinen kirjoittaja Hekotius:Alkuperäinen kirjoittaja ilona:Alkuperäinen kirjoittaja Hekotius:Laita ympäristöstä lisäksi esim. yrittäjyysmyönteisyys ja toimitilojen saatavuus.
Meinaatko yrittäjyysmyönteisyydellä sitä miten kaupunki suhtautuu yrittäjiin vai omistajan omaa yrittäjyyttä?
Sitä, miten kaupunki esim. avustaa yrittäjää alkuun, tarjoaako neuvontapalveluita, rahoitusta, toimitiloja jne.
Alkuperäinen kirjoittaja ilona:Alkuperäinen kirjoittaja Hekotius:Alkuperäinen kirjoittaja ilona:Alkuperäinen kirjoittaja Hekotius:Laita ympäristöstä lisäksi esim. yrittäjyysmyönteisyys ja toimitilojen saatavuus.
Sitä, miten kaupunki esim. avustaa yrittäjää alkuun, tarjoaako neuvontapalveluita, rahoitusta, toimitiloja jne.
ok.. kiitos.. tosta mä jotain tiedänkin niin ei tarvii alkaa ettimään tietoa mistään.. =)
Alkuperäinen kirjoittaja Hekotius:Itse tein oman kuvitteellisen yrityksen toimintasuunnitelmaa pari vuota takaperin ja nyt olen jo unohtanut 80 prosenttia kaikesta :S