Miten hillitä omaa temperamenttisuutta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja winhis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

winhis

Aktiivinen jäsen
16.04.2007
1 339
0
36
Oon aika tulinen suuttuessani, joskus vähän liikaakin. Tänään sekosin ihan täysin, tuntu että oikeesti flippaan kohta kun oon niin vihainen. Miehelle siis. Syytä oli ärsyyntyä, mutta ei todella noin paljoa. Oon kyllä kaks yötä valvonu, että ehkä sekin sitte vaikutti. Ja paha mieli tuli siitäkin, kun ekaa kertaa korotin ääntä niin, että kymmenkuinen vauvakin kuuli, ja pelästyi. En onneksi enempää huutanut hänen kuullen, vasta sitten kun tyttö oli jo päikkäreillä. Miten saan itten olemaan tyynempi miehelle?!?

Kaipa se ikä ja kokemus ja yhdessä eläminen opettavat kärsivällisyyttä ja tunteiden hallintaa... itsekin nuorempana olin aikamoinen kuumakalle, nyttemmin on helpompi hallita tunteita.

Muuta tanne Aasiaan. Meikalaisen luonne on kanssa tulinen mutta taalla on ollut pakko vahan oppia. Pahinta mita aasialaiselle voisi kayda olisi kasvojen menetys. No olen senkin uhalla kylla edelleenkin saksattanyt :whistle: sorry, ei tainnut ihan vastata kysymykseesi

Mä :ashamed: etsin turvallisen kohteen ja pistän sen pilkkeiksi.

Viimeksi pajautin vähän kolhiintuneen lautasen täysillä lavuaariin.

Räsähti kivasti ja mahtui paljon paremmin roskapussiin siruina. :saint:

Laskemalla kymmeneen. Tai sataan. Tai tuhanteen. Ennen kun antaa itselleen luvan räjähtää.
Verensokerin pitäminen tarpeeksi korkealla auttaa myös, ainakin mulla. Ja riittävät yöunet.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Lopettamalla hormonaalisen ehkäisyn käytön :D mulla se helpotti.

Se on kyllä totta! Mulla kävi niin.

Mä sain ihan järjettömiä itkupotkuraivareita yhdistelmäpillereiden ja minipillereiden aikaan, mutta kas kummaa ilman pillereitä ei oo ollut raivareitakaan

Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Alkuperäinen kirjoittaja --:
Töllin Ruusan kannattas opetella kierrättämään

Lautanen, josta puuttuu palanen ei ole kierrätyskelpoinen.

Ei sitä saa laittaa edes lasinkeräykseen, kun se on posliinia.

Siitä voi tehdä mosaiikkia.

Ooookei. :|

Laitas osoitteesi, niin lähetän sulle ne tästälähtien.
(miten pieninä siruina saa olla :p :xmas: )

Alkuperäinen kirjoittaja --:
Töllin Ruusan kannattas opetella kierrättämään

Lautanen, josta puuttuu palanen ei ole kierrätyskelpoinen.

Ei sitä saa laittaa edes lasinkeräykseen, kun se on posliinia.

Siitä voi tehdä mosaiikkia.

Ooookei. :|

Laitas osoitteesi, niin lähetän sulle ne tästälähtien.
(miten pieninä siruina saa olla :p :xmas: )

Oskari Olematon
Nollakatu 0.

Ja tykkään sinisen sävyistä.

Mä sain ihan järjettömiä itkupotkuraivareita yhdistelmäpillereiden ja minipillereiden aikaan, mutta kas kummaa ilman pillereitä ei oo ollut raivareitakaan

Samankaltaisia huomioita täälläkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:

Samankaltaisia huomioita täälläkin.

Peesailen =)

Haa, syytän siis pillereitä! Muutenkin oon ajatellut vaihtaa hormonittomaan ehkäisyyn... Ja töllin ruusa: Kiitos, kyllä helpotti: olen saanut susta fiksun immeisen kuvan ja jos sä rikot astioita, niin en mäkään ihan paha ihminen voi olla kun niin teen :D Nyt taas tuntuu, että voi miestä, mitä saa kärsiä. Mutta ihana se on, ehdotti että jos lähtisin vaikka kavereiden kanssa risteilylle tms. niin saisin vähän lomaa arjen pyörittämisestä. Mutta ehkä tosiaan ajan myötä ei enää itsekään jaksa keuhkota. Huh, oli kyllä sellanen adrenaliinihumala, että...

Yhteistyössä