Miten helposti ja nopeasti lastenvaatteista eroon..?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja laiskuus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

laiskuus

Vieras
Kaapit alkaa täyttyä pieneksi menneistä lastenvaatteista ja niistä pitäis päästä eroon.. Mielellään tietty niistä jonkun euronkin ottais.. =) Huutista en jaksais alkaa opettelemaan. Minkälaisia kokemuksia teillä esim. kirpputoreista?

Helpoimmin ja nopeimmin pääsee eroon just viemällä hyväntekeväisyyteen. Mutta jos rahaa haluaa, niin kirppis, se on huutista yksinkertaisempi kun ei tarvi kuvailla ja postitella. Tosin multa on joka ikinen kirppiskerta varastettu jotain :/

Huutishan on maailman helpoin tapa päästä turhista rojuista eroon.
Valokuvia täytyy ottaa ja laatia jonkinmoinen ilmoitus, mutta ei tarvitse vuokrata kirppispaikkaa, seistä siellä myymässä tai vaihtoehtoisesti käydä joka päivä siistimässä hyllykirppispaikkaa sen näköiseksi että joku sieltä jotain ostaakin, ja raahata sitten lopuksi kaikki myymättä jäänyt tavara kotiin, osa on takuulla pöllittykin.
Huutiksesta saa paremmin rahaa, ja voi vaan röhnöttää kotisohvalla kun ihmiset ostaa tuotteita =)

Vaatteita on yksi äippäpakkaus laatikollinen pullollaan ja iso muovikassillinen.. Hintaa niistä varmaan 0,2-pari euroa kappaleelta. Pitäis vähän virkistää muistia ja katsoa minkä kuntoisia ne on...

Alkuperäinen kirjoittaja laiskuus:
Tuo huutis olis kyllä hyvä, kun vaan olis aikaa nuo kuvailla ja laittaa sinne.

Mutta jos ei ole aikaa kuvata vaatteita ja laittaa niitä Huutikseen, niin ei sitten kyllä ole aikaa viedä vaatteita kirpputorillekaan tms.
Mä kuvaan ja teen ilmoituksia yleensä illalla kun lapset jo nukkuu :)

Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Alkuperäinen kirjoittaja laiskuus:
Tuo huutis olis kyllä hyvä, kun vaan olis aikaa nuo kuvailla ja laittaa sinne.

Mutta jos ei ole aikaa kuvata vaatteita ja laittaa niitä Huutikseen, niin ei sitten kyllä ole aikaa viedä vaatteita kirpputorillekaan tms.
Mä kuvaan ja teen ilmoituksia yleensä illalla kun lapset jo nukkuu :)

=)

Jos helposti ja nopeasti haluat niistä eroon, niin kippaa koko läjä noihin kontteihin, SPR:n tai Uffin. Älä edes mieti ottavasi niistä maksua. Sillä se ei enää ole helppoa eikä nopeaa :D

Lisäänpä vielä oman kokemukseni... eli itse olen antanut pienet kiertoon sukulaisille ja tuttaville ihan ilmaiseksi, tai jos olen lähettänyt, niin sitten pelkkiä postikuluja vastaan.

Alkuperäinen kirjoittaja CarnevalGirl:
Mä vein 3 ISOA pussillista vaatteita uffiin. En jaksanu alkaa kuvaamaan+laittamaan huutikseen. Kirpputorillekaan en jaksa kun täällä on aika surkeet kirpparit. Ehkä myöhemmin laitan sit huutikseen...

laita hinta niin katotaan jospa tulis kaupat

Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins:
Jos helposti ja nopeasti haluat niistä eroon, niin kippaa koko läjä noihin kontteihin, SPR:n tai Uffin. Älä edes mieti ottavasi niistä maksua. Sillä se ei enää ole helppoa eikä nopeaa :D

Lisäänpä vielä oman kokemukseni... eli itse olen antanut pienet kiertoon sukulaisille ja tuttaville ihan ilmaiseksi, tai jos olen lähettänyt, niin sitten pelkkiä postikuluja vastaan.

Voi ku olis noita sukulaisia kelle antaa.

Yhteistyössä