Miten helmetissä noista PIKKUKÄRPÄSISTÄ pääsee eroon??!

pypylleröinen

Aktiivinen jäsen
05.07.2010
1 890
0
36
Auttakaa, mulla hajoo pää niitten kanssa! Täällä ei pitäis olla mitään huonontunutta, ja roskat viedään joka päivä. Pöydällä on kyllä pari päärynää ja nektariinia tolle ipanalle, mutta ei muuta. Ja niissä ei noita paskiaisia näy.
Kertokaa nyt joku ansa, että mä pääsen niistä eroon! Myrkkyä en viittis lemmikkien ja ton ipanan takia käyttää...

jeps tuo etikka toimii... olen tehnyt ansoja säilykepurkeista, niihin vettä ja omenaviinietikkaa ja sit vähän astianpesuainetta et pintajännitys katoaa ja menestys on taattu...

Alkuperäinen kirjoittaja hm:
etikkaa, vettä, tiskiainetta johki kupposeen ja ne hukkuu sinne. korjatkaa jos tiiätte tarkemman reseptin.

Tehoaa! Esim. näin vettä 1,5dl, etikkaa iso loraus (vajaa desi) ja reilu ruokalusikka fairya. Kupin päälle kelmu, johon pistelet reikiä -eivät pääse pois. Häviävät päivässä, kahdessa:o

Alkuperäinen kirjoittaja NauravaMuuli:
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
etikkaa, vettä, tiskiainetta johki kupposeen ja ne hukkuu sinne. korjatkaa jos tiiätte tarkemman reseptin.

Joo, ja mieluiten erillään muista kupeista että ei yöllä pimeessä juo vahingossa tota janoon.

:laugh: Joo, huomion arvoinen vinkki :whistle:

|O
huomionarvoinenkirjoitetaanyhteen

Joo, ja mieluiten erillään muista kupeista että ei yöllä pimeessä juo vahingossa tota janoon.

Oiski herkkua :laugh:
Kiitos, mä meen tekemään meen armaille vieraille pikku cocktailin :heart:

Nektariineista ne kai on meillekin sitten tullut. Mut niitä on pakko olla, tuo 11kk ipana rakastaa niitä!! Se syö joka päivä vähintään yhden niitä :laugh:
No, lapseni vuoksi mun on sitten kai kärsittävä niistä. Cocktaileja tarjoiltakoon siihen asti, kun on nektariineja talossa. :D
KÄÄÄÄRPÄSEEEET, Täällä ois baari auki!!

Alkuperäinen kirjoittaja pypylleröinen:
Auttakaa, mulla hajoo pää niitten kanssa! Täällä ei pitäis olla mitään huonontunutta, ja roskat viedään joka päivä. Pöydällä on kyllä pari päärynää ja nektariinia tolle ipanalle, mutta ei muuta. Ja niissä ei noita paskiaisia näy.
Kertokaa nyt joku ansa, että mä pääsen niistä eroon! Myrkkyä en viittis lemmikkien ja ton ipanan takia käyttää...

Joo ja sitten kun ilmat kylmenee, pikkukärpäset hakeutuu viemäreihin yms. Kannattaa suihkuttaa viemäreihin mahdollisimman kuumaa vettä, ja jos mahdollista niin kaadat klorittia ja vettä ja laitat jotku tukkeet yöksi, varmasti lähtevät sieltä. Tuo on yleistä ilmojen alkaessa viiletä..

Yhteistyössä