Miten helevetissä mie pystyn auttamaan siskoani?

Senni Tonnika

Aktiivinen jäsen
28.11.2006
16 113
3
36
Sisko lähti viemään elämänsä ensimmäistä koiraa viimeiselle matkalleen. Koiralla ikää yli 12v ja sairas on, joten koiran parasta nyt ajatellaan. Sisko äsken soitteli ja kyeli ajo-ohjetta lääkäriin, et katsoin netistä. Hetken päästä tuli viesti: Voi helevetin helevetti ja vitun vittu, mie en pysty tähän!

Ei pysty soittamaan, puhumisesta ei tule itkun takia mitään, kummallakaan meistä. Koira on ollut miullekkin kuin oma koira ja äärettömän rakas.

Tulee niin avuton olo, kun tahtois olla siskon mukana saattelemassa rakasta koiraa, mutta täällä sitä itketään 350kilsan päässä ja toivotellaan siskolle voimia...

Voisitko mennä mukaan viemään sitä koiraa? Mun koirani oli pari viikkoa sitten tosi sairas, ja olin jo varma, että vikalle reissulle mennään. Mua auttoi suunnattomasti kun eräs ihana ihminen lähti mukaan sinne. Järjesti vielä oman ohjelmansa ihan uusiksi mun ja mun koirani takia. :heart:

eikö siskollasi ollu ketään ystävää mukana?olisi helpompaa kun olisi joku seurana,en tiiä mitä sulle neuvoisin et voisit siskoa auttaa....toivottavasti pystyy kuitenkin koiran viemään ettei tarvii kärsiä yhtään pidempään.

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Voisitko mennä mukaan viemään sitä koiraa? Mun koirani oli pari viikkoa sitten tosi sairas, ja olin jo varma, että vikalle reissulle mennään. Mua auttoi suunnattomasti kun eräs ihana ihminen lähti mukaan sinne. Järjesti vielä oman ohjelmansa ihan uusiksi mun ja mun koirani takia. :heart:

Sisko lähti nyt koiraa viemään ja mie olen kotonani 350kilsan päässä :(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
eikö siskollasi ollu ketään ystävää mukana?olisi helpompaa kun olisi joku seurana,en tiiä mitä sulle neuvoisin et voisit siskoa auttaa....toivottavasti pystyy kuitenkin koiran viemään ettei tarvii kärsiä yhtään pidempään.

On hällä mies mukana, mutta se on yhtä rankkaa silti molemmille.

On vaan niin helevetin avuton olo...

Alkuperäinen kirjoittaja tauntaun:
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:

Sisko lähti nyt koiraa viemään ja mie olen kotonani 350kilsan päässä :(

Voi ei. se on kyllä kamala tunne.

Vaikka niin hölmöltä se kuulostaakin, ni tänään mietin, et oisin soittanu siskolle ja pyytäny laittamaan puhelimen koiran korvalle, et oisin voinu hyvästellä. Se kun tunnistaa ääneni kuitenkin... Mut en pystyny...

Itse olen vienyt eläinlääkärille jo kolmesti vanhan koiran nukutettavaksi! Itse olen pysynyt rauhallisena, silloin koirakaan ei käsitä että on mitään huolestumisen aihetta! Sitten kun on nukahtanut, olen vasta ratkennut itkemään!

Jos se koira on jo niin sairas, että toimenpide on pakko tehdä ihan lähipäivinä, niin silloin se on sama tehdä tänään. Nukahtaa rauhallisesti ja kivuttomasti, se on eläimen etuoikeus1 Omistajan tehtävä on tehdä viimeinen palvelus ystävälleen, vaikka tuntuu raskaalta ja mahdottomalta!!

Alkuperäinen kirjoittaja OOOooo:
Siis tommonen show jonku koiran takia???

Ei jeesus...

Joko sinulla ei ole ollut koiraa tai sitten suhteesi koiraan on ollut pintapuolinen ja yhdentekevä tai sitten olet tunteeton ihminen. Muutoin et ihmettelisi!

Oikeesti, ihmiset - ei tommoista asiaa pidä yrittää tehdä yksin, jos ei ole kylmähermoinen tyyppi. Just jo senkin takia, että ei ole ajokunnossa! Äkkiä joku mukaan, tai lykättävä aika!

Alkuperäinen kirjoittaja ahma:
Oikeesti, ihmiset - ei tommoista asiaa pidä yrittää tehdä yksin, jos ei ole kylmähermoinen tyyppi. Just jo senkin takia, että ei ole ajokunnossa! Äkkiä joku mukaan, tai lykättävä aika!

no onhan sillä mies mukana.

Mulla tulee ihan tippa linssiin, vaikken teitä enkä koiraa tunnekaan. Itellä ehkä sama tilanne tulossa, siksi koskettaa. Onneksi siskollasi on mies mukana "kuskina", mutta raskas on reissu molemmille silti. Pahoittelut rakkaan ystävän vuoksi teille kaikille. Jaksamisia.

Johan mie kirjoitin aiemmin, et on sillä mies mukana

, mut yhtä rankkaa tuo on heille molemmille...

Alkuperäinen kirjoittaja tauntaun:

Johan mie kirjoitin aiemmin, et on sillä mies mukana

, mut yhtä rankkaa tuo on heille molemmille...

Kas mä en huomannu tuota. Mut jos mies ei ole kylmäpäinen, niin ei paljon parempi, pahentavat vaan toistensa oloa. Aina joku sivullinen kuskiksi kun on jotain karmeeta meneillään, sanoo ahm!

Alkuperäinen kirjoittaja OOOooo:
Siis tommonen show jonku koiran takia???

Ei jeesus...

kuinka kylmä pitää ihmisen olla, että voit noin sanoa?!? |O Mulla on ap:n ja siskonsa puolesta todella paha olo.

Tuli mieleen kun 3 vuotta sitten ajoin 70 km ihan sumussa, kun olin saanut poliisilta koiran kaulapannan ja tiedon siitä mihin se on haudattu. oli jäänyt auton alle ja poliisit ampuneet tien varteen, ettei kärsi enempää.

Voimia teille molemmille :hug: itku itselläkin herkässä, pari viikkoa sitten pistin omia eläimiä pois, eikä vieläkään oikein osaa kuttulaan mennä kun siellä on niin hiljaista :'( vaikka ei tyhjentynyt kokonaan, mutta suuria persoonia on poissa.

Yhteistyössä