H
Harmaantunut vakkari
Vieras
Siis miten nyt käytännössä teen? Tuli ero ja aion nyt hakea elatustukea niin ihan käytännössä mitä teen?? Otanko lastenvalvojaan yhteyttä vai mitä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:elatusapu=etävanhempi maksaa
elatustuki=kunta maksaa jos etävanhempi laiminlyö maksun
varaa aika lastenvalvojalta
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Tarvitseeko miehen todella olla mukana? Hän kun on ulkomailla..
Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Tarvitseeko miehen todella olla mukana? Hän kun on ulkomailla..
No eiköhän se riipu tapauksesta..meillä mies oli yhteistyökykyinen tuossa asiassa, eli tuli mukaan mukisematta. Mutta pirauta valvojalle, se varmaan kertoo miten homma hoituu.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:asia tulee kyllä alkup. kysymyksessä ilmi että mistä puhutaan. jos asia on ymmärrettävissä siinä ja sille on asiallinen vastaus tullut niin eipä tuolla oikealla termillä ole paljoa merkitystä, ja juuri nyt se on minulle kakan hailea onko siinä juuri oikea sana vai ei..mokoma pilkun viilaaja
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:asia tulee kyllä alkup. kysymyksessä ilmi että mistä puhutaan. jos asia on ymmärrettävissä siinä ja sille on asiallinen vastaus tullut niin eipä tuolla oikealla termillä ole paljoa merkitystä, ja juuri nyt se on minulle kakan hailea onko siinä juuri oikea sana vai ei..mokoma pilkun viilaaja
![]()
Ehkäpä voi jatkossa pähkäillä asioitasi ihan itseksesi sitten jos ei apu kelpaa
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:asia tulee kyllä alkup. kysymyksessä ilmi että mistä puhutaan. jos asia on ymmärrettävissä siinä ja sille on asiallinen vastaus tullut niin eipä tuolla oikealla termillä ole paljoa merkitystä, ja juuri nyt se on minulle kakan hailea onko siinä juuri oikea sana vai ei..mokoma pilkun viilaaja
![]()
Ehkäpä voi jatkossa pähkäillä asioitasi ihan itseksesi sitten jos ei apu kelpaa