V
"vieras"
Vieras
Eli haarukka on oikeassa kädessä ja veitsi oikeassa, mutta minne suuntaan ne päät osoittaa? Siis ne puolet joista pidetään kiinni. Eli jääkö ne käden yläpuolelle vai pidetäänkö niistä kiinni niin, että aterimen varsiosa on kämmenen alla? Kun itse olen syönyt niin, että pidän molemmista kiinni kuin kynästä eli varsi jää käden yläpuolelle ja näin olen opettanut lapselle. Mies taas syö niin, että varsiosa on kämmenen alla ja oli opettanut tämän sitten lapselle. Kysyin tätä anopilta, joka keittiötöissä ja sanoi, että mieheni pitää niitä oikein.
Mikä on oikea asento vai onko molemmat? En vaan millään osaa ottaa noita aterimia nyrkkiin tuolleen kuin mies ottaa vaan pidän molempia kuin kynää.
Pidän kaikkia noin niinkuin kynää, mutta mies kauhoo keittoakin lusikka nyrkissä. Mielestäni se on aina ollut väärin noin ja itse olen oppinut pitämään tuolleen eri lailla.
Mikä on oikea asento vai onko molemmat? En vaan millään osaa ottaa noita aterimia nyrkkiin tuolleen kuin mies ottaa vaan pidän molempia kuin kynää.
Pidän kaikkia noin niinkuin kynää, mutta mies kauhoo keittoakin lusikka nyrkissä. Mielestäni se on aina ollut väärin noin ja itse olen oppinut pitämään tuolleen eri lailla.