Miten finnit kuriin? Vinkkejä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kukkanen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"kukkanen"

Vieras
Miten pääsisin finneistä eroon?
Ikää on jo yli 30v ja jotenkin en enää jaksaisi näitä..
Joitain vuosia meni jo paremmin, mutta nyt on taas vuoden verran ollut joku jälki puberteetti päällä :(

Ruoaccutania en voi syödä (niveloireet) ja antibioottikuurit auttavat hetken. Ennen niistäkin oli apu pidempään, mutta nykyään näpyt palaa heti (jos edes häipyvät kokonaan kuurin aikana). Nyt on alkanut tulla oikein isojakin joita ei sitten teinivuosien ja raskauksien jälkeen ole näkynytkään.. Alkaa ihan hirvittää minkänäköiseksi tässä vielä päädyn.

Olisiko jollain nyt hyviä vinkkejä? Olisin tosi kiitollinen.
Ehkä joku luontaistuote, ruokavalio tms..

Ensinnäkin hiilihydraattimössöt minimiin. Hyviä rasvoja syöt. Pähkinöistä esimerkiksi saa. Syö -D vitamiinia ja kalaöljyä. Juo 3 litraa vettä päivässä.

Tule kahden viikon päästä kertoon kuinka finneille kävi ;)

A-vitamiini ja sinkkirasvaa kokeilin joskus nuorena ja sillon ainakin pahensivat tilannetta. En tiedä miten nyt kävis..

Yritän kyllä syödä terveellisesti, mutta pakko myöntää, että lähi aikoina olen vähän lipsunut väsymyksen ja kiireiden vuoksi. Turhan usein on tullut kotonakin ranskalaisia tehtyä ruoan lisukkeeksi.. Ennen söin todella tarkasti ja paljon kasviksia, pähkinät muistin jne.. D-vitamiinit syön edelleen, vettä juon ja hiilari mössöistä en koskaan ole perustanut. Kaikki on täysjyvää ja sokerit muutenkin minissä (ei limsoja, karkkia jne).

Pitänee skarpata ruokavalion suhteen enemmän. Toisaalta mielestäni "tarkan syömisen" vuosinakin minulla on ajoittain naama kukkinut.

jos tarvit ehkäisyä muutenkin niin mulla auttoi e-pillerit. nyt kun halusin ne lopettaa, on vaan kerrallaan korkeintaan 1 näppy (eikä sekään semmoinen paise vaan ihan normaali finni) eli ei lehahtanut naama uudestaan..

myös se basiron auttaa jonkun verran, itsellä wash -versio

Ruususuolaa kosteille kasvoille naamapesun jälkeen illalla, ei kosteusvoidetta ennen aamua. Pöpöt ei vaan elä suolaisessa ympäristössä. Itellä hävisi sitkeä, myös useilla antibioottikuureilla hoidettu iho-ongelma muutamassa viikossa. Kokonaan. Halpaa eikä iho ja kroppa kuormitu kemikaaleilla.

Mun poika sai finnit kuriin Basironilla ja Bactosanilla. Bactosan on tabletti jota myydään luontaistuotekaupoissa. Lisäksi sarjassa taisi olla saippua, mitä ei tullut kokeiltua.

Yhteistyössä