Miten fb:ssä perutaan esto?

29.05.2013
192
0
16
Estin erään hlön fb:ssä ja poistin kavereista. Nyt asia on selvitetty ja olemme sopineet.

Miten puran eston ja pyydän uudestaan hlöä kaveriksi? Fb ei näytä koko hlöä enää haussa, aika vaikea purkaa estoa... ja siis hlö ei ole poistunut fb:stä, estänyt minua tms.

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="Jenis";29957961]Sano sille, että pyytää sua kaveriksi - ja tulevaisuudessa, hanki seuraa joka on vähemmän hankalaa ;)[/QUOTE]

Joo täytyy laittaa meiliä. Ja kyse ei ole hankaluudesta tässä tapauksessa. Olipahan vaan harrastusporukasta erotettu tyyppi joka aluksi vähän oireili, mutta leppyikin sitten, ha halusi pysyä väleissä, ja siihen haluaisin antaa mahdollisuuden. :)

Ei pysty tuo toinen sua kaveriksi pyytämään ennen kuin purat sen eston. Samalla lailla olet näkymätön hänelle, kuin hänkin sinulle.
Klikkaa tosta yläpalkista "lukon" kohdalta yksityisyyden pikakuvakkeisiin, sieltä "miten estän toista käyttäjää häiritsemästä minua", klikkaat siitä, niin näkyy siinä alhaalla "näytä kaikki estetyt käyttäjät" ja sieltä käy purkamassa esto. Sit pyydät kaveriks.

Ei pysty tuo toinen sua kaveriksi pyytämään ennen kuin purat sen eston. Samalla lailla olet näkymätön hänelle, kuin hänkin sinulle.
Klikkaa tosta yläpalkista "lukon" kohdalta yksityisyyden pikakuvakkeisiin, sieltä "miten estän toista käyttäjää häiritsemästä minua", klikkaat siitä, niin näkyy siinä alhaalla "näytä kaikki estetyt käyttäjät" ja sieltä käy purkamassa esto. Sit pyydät kaveriks.
Kiitos, nyt onnistui!!! Kävin tuota miettimäänkin, että tuskin hänkään voi pyytää kaveriksi, jos on estetty.

Yhteistyössä