Miten EX:t jaksaa... meneee HERMO PRKL

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja CrystalBlue
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

CrystalBlue

Aktiivinen jäsen
07.03.2007
7 637
0
36
Varsinais-Suomi
Siis ei oikeesti voi enää olla totta |O
Ongelma siis kun ei saa siihen yhteyttä..
vaihtaa numeron aina kun on sen mulle antanut.. ( pri-peidi )
Ei vastaile sähköpostiin.. ennen sai edes sitä kautta kiinni..

Väitti tos reilu kk sitten että on töissä nyt putkeen monta kk ettei voi ottaa lapsia .. JUST
:kieh: :kieh:

Oltiin tänään tytön kans kaupassa ja nähtiin se sen parvekkeella.. ja se näki meidät.. mentiin oven taa ei avannut ovea |O |O
Tyttö viel huus postiluukusta et "isiiii"...Toinen itku kurkussa kysyy miksei isi avaa ovea ja halua meitä sinne.. Mikä v*ttu sitä vaivaa |O |O
kun ei voi sitten suoraan sanoa jos ei lapset enää kiinnosta.. väitti viel viimeks et haluu nähä lapsia mut ei voi kun on pois töitten takia..
Ei omena kauas puusta putoa.. PRKL ...soitin sen porukoille.. no ei vastaa ,eikä viesteihin, eikä myöskään soita takas... ja vaiks ne kiinni saisin olen 100% varma etten niiltä uutta numeroa ex:lle saa..
Ku sais sen perkeeleen yksinhuoltajuuden .. ni antaisin asian olla.. kun joka saatanan lappuun tarvii molempien nimen |O |O
Ei kai auta muu kun pistää kaikki peliin.. ja ja ottaa viranomaiset mukaan.. ja olla antamatta sitten lapsia sille enää muuten kun sossutätien ollessa paikalla... Monta kk jatkunut.. tällasta puhelin numeroitten vaihtoa... |O

Miten sen saa sen huoltajuuden jos ei se perhana voi ilmestyä edes hetkeks paikalle ja laittaa nimen alle.. jos ei kertaa kiinnosta :kieh: :kieh:

Niin vielä lisään et sitä nähty muutenkin kaupungilla iltasin jne :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:
Siis ei oikeesti voi enää olla totta |O
Ongelma siis kun ei saa siihen yhteyttä..
vaihtaa numeron aina kun on sen mulle antanut.. ( pri-peidi )
Ei vastaile sähköpostiin.. ennen sai edes sitä kautta kiinni..

Väitti tos reilu kk sitten että on töissä nyt putkeen monta kk ettei voi ottaa lapsia .. JUST
:kieh: :kieh:

Oltiin tänään tytön kans kaupassa ja nähtiin se sen parvekkeella.. ja se näki meidät.. mentiin oven taa ei avannut ovea |O |O
Tyttö viel huus postiluukusta et "isiiii"...Toinen tiku kurkussa kysyy miksei isi avaa ovea ja halua meitä sinne..
Mikä v*ttu sitä vaivaa |O |O
kun ei voi sitten suoraan sanoa jos ei lapset enää kiinnosta.. väitti viel viimeks et haluu nähä lapsia mut ei voi kun on pois töitten takia..
Ei omena kauas puusta putoa.. PRKL ...soitin sen porukoille.. no ei vastaa ,eikä viesteihin, eikä myöskään soita takas... ja vaiks ne kiinni saisin olen 100% varma etten niiltä uutta numeroa ex:lle saa..
Ku sais sen perkeeleen yksinhuoltajuuden .. ni antaisin asian olla.. kun joka saatanan lappuun tarvii molempien nimen |O |O
Ei kai auta muu kun pistää kaikki peliin.. ja ja ottaa viranomaiset mukaan.. ja olla antamatta sitten lapsia sille enää muuten kun sossutätien ollessa paikalla... Monta kk jatkunut.. tällasta puhelin numeroitten vaihtoa... |O

Miten sen saa sen huoltajuuden jos ei se perhana voi ilmestyä edes hetkeks paikalle ja laittaa nimen alle.. jos ei kertaa kiinnosta :kieh: :kieh:

Niin vielä lisään et sitä nähty muutenkin kaupungilla iltasin jne :kieh:

:'( Voi ei. On varmasti tuntunut äärettömän pahalle sekä tytöllä että sinulla..

Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
Mä en voi käsittää sitä että joku voi tehdä noin omille lapsilleen. :/
Ja tietysti on todella kurjaa sullekin.

Joo ei mulla niin väliä.. mut että v*ituttaa lasten takia..
viha vaan alkaa nousee melkoiseksi sitä kohtaan...
eihän se osannut ajatella aikoinaankaan muita kun itteensä.. :snotty:

Niin no, kerran paskaksi todettu kai aika harvoin muuttuu. :(
Onko se ny yks kaks ottanu tuommosen linjan ettei edes lapsiinsa yhteyttä pidä?

On. ennen oli sentään niihin ihan ok yhteydes..
Olen kuitenkin nyt päättänyt etten todellakaan aio enää pelastaa sen nahkaa sillä jos lapset kysyy miksei isi ota.. kun aina sanonut että sillä on paljon töitä.. mut nyt toi melki 7v sanonut sisaruksille ( olin eri huoneessa, mut kuulin ) et ei isi voi olla näin paljon töissä.. ja sit ne pohtii miksei se ota niitä..
:(

Ja myös miesystävällä menee hermot siihen miten se käyttäytyy..
ja kun ei ota vastuuta ollenkaan..

En haluais vetää viranomaisia tähän mukaan mut ei se näköjään muu auta.. ja jos ei sillonkaan halua nähä / pidä yhteyttä.. niin saa kyllä ollakin.. :headwall:

Olen kuitenkin nyt päättänyt etten todellakaan aio enää pelastaa sen nahkaa sillä jos lapset kysyy miksei isi ota.. kun aina sanonut että sillä on paljon töitä.. mut nyt toi melki 7v sanonut sisaruksille ( olin eri huoneessa, mut kuulin ) et ei isi voi olla näin paljon töissä.. ja sit ne pohtii miksei se ota niitä..

En haluais vetää viranomaisia tähän mukaan mut ei se näköjään muu auta.. ja jos ei sillonkaan halua nähä / pidä yhteyttä.. niin saa kyllä ollakin.. :headwall:

Voi helvetti sentään.
:/
Ei tosiaan tarvitse sen nahkaa pelastaa mut pidäthän huolen ettei lapset ala missään nimessä etsiä syitä iisestään, eihän heissä mitään vikaa ole!
Tietysti on vähän kai paska sanoa että isi rakastaa teitä kyllä, kun ei oikein siltä taida tuntua. :/
Kaikea sitä joutuukin osa meistä kestämään!

Voi helvetti sentään.
:/
Ei tosiaan tarvitse sen nahkaa pelastaa mut pidäthän huolen ettei lapset ala missään nimessä etsiä syitä iisestään, eihän heissä mitään vikaa ole!
Tietysti on vähän kai paska sanoa että isi rakastaa teitä kyllä, kun ei oikein siltä taida tuntua. :/
Kaikea sitä joutuukin osa meistä kestämään!

Onhan se todellakin vaikeeta.. siis se et lapset pohtii tällasta... ja pettyy joka viikonloppu kun ei menekään isille..taaskaan..
ei haluais kattella sellasta pettymystä lasten kasvoilla..
kun ei ne kuitenkaan sitten ymmärrä et miksei se ota.. jos kerran kotona on..

Alkuperäinen kirjoittaja Venefica:
:hug:
Anna olla, se on teidän kaikkien kannalta parempi.

Hankalaa kun vien lapset hoitoon, niin tää asuu matkanvarrella..ja aina kun siitä ohi mennään.. kysyy saman kysymyksen.. miksei isi ota meitä.. ja tuo 5½v itkee sitten ..
onneks kohta muutetaan uudelle paikkakunnalle.. niin ei ole mitään mikä siitä muistuttaa... ja miesystävästä tulee sitten se jonka kanssa touhuavat.. ja tykkäävätkin siitä todella paljon..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
anna olla,jos ei kiinnosta.sitten kun tulee oven taa ruikuttaan niin tee sille paskalle sama minkä se on tehny.

Niin. Ihan hyvä ajatuksena mutta käytännön tasolle toi tarkottais sitä, että seuraavaksi ois sossun tädit ja virka-apu paikalla oven takana hakemassa niitä lapsia. Lähivanhemman kun täytyy antaa lapset etävanhemmalle, etävanhemmalla ei taas ole mitään velvollisuuksia lastaan kohtaan. Ainoa mistä pidetään huolta on elatusvelvollisuus. Ja sehän nyt on ihan hirveää, että omista lapsistaan on vastuussa taloudellisesti, sen saamme lukea täältä päivittäin ja tasaisin väliajoin myös tiedotusvälineiden kautta.

anna olla,jos ei kiinnosta.sitten kun tulee oven taa ruikuttaan niin tee sille paskalle sama minkä se on tehny.

Niin. Ihan hyvä ajatuksena mutta käytännön tasolle toi tarkottais sitä, että seuraavaksi ois sossun tädit ja virka-apu paikalla oven takana hakemassa niitä lapsia. Lähivanhemman kun täytyy antaa lapset etävanhemmalle, etävanhemmalla ei taas ole mitään velvollisuuksia lastaan kohtaan. Ainoa mistä pidetään huolta on elatusvelvollisuus. Ja sehän nyt on ihan hirveää, että omista lapsistaan on vastuussa taloudellisesti, sen saamme lukea täältä päivittäin ja tasaisin väliajoin myös tiedotusvälineiden kautta.

En usko et tulis.. taitais vaan olla tyytväinen mokoma paska jos en yrittäs yhteyttä ottaa...

En usko et tulis.. taitais vaan olla tyytväinen mokoma paska jos en yrittäs yhteyttä ottaa...

Nojoo, yllä oleva oli vaan yleisesti ottaen. Jotkut exät kun haluavat vaan olla veemäisiä. Kaverilla oli tilanne, jossa asuivat yhdessä kun vauva syntyi, vauvan ollessa kolmiviikkoinen lähti "mies" teilleen. Ei suostunut tunnustamaan, se meni oikeuden kautta. Kun isyys oli saatu vahvistettua, hakikin isä yksinhuoltajuutta oikeusteitse!!! Kaveri kävi suoraan sanoen h****in läpi tuon oikeusrumban kanssa. Lopputulos oli kaverille yksinhuoltajuus ja isälle tapaamisoikeudet. Mies oli nähnyt lapsensa viimeksi vajaa kolmiviikkoisena ja sitten puolitoistavuotiaana oikeudessa... Tapaamisia ei ole järjestynyt kertaakaan tosin, isä ei ole kiinnostunut. Mutta kaipa se tuossakin tilanteessa olisi lapsi annettava isälleen jos tämä sitä vaatisi :(.

Todella syvältä vain lastesi puolesta :(:

Hankalaa kun vien lapset hoitoon, niin tää asuu matkanvarrella..ja aina kun siitä ohi mennään.. kysyy saman kysymyksen.. miksei isi ota meitä.. ja tuo 5½v itkee sitten ..
onneks kohta muutetaan uudelle paikkakunnalle.. niin ei ole mitään mikä siitä muistuttaa... ja miesystävästä tulee sitten se jonka kanssa touhuavat.. ja tykkäävätkin siitä todella paljon..

Meillä asia helpotti kun lapset kyseli ja mie kerroin rehellisesti ettei minulla ole mitään hajua miksi isi käyttäytyy niin. En mä voinnu satuja alkaa keksii enkä suoraan sanoo et siksi kun sun isäs on paska.
Lapsen tuska on pahinta, mutta se myös helpottaa kunhan tuntee että muut rakastaa.
Ei se ole helppoa, mutta loppupeleissä helpompaa kuin antaa odottaa sellaista mitä ei tapahdu. :hug:

Meillä asia helpotti kun lapset kyseli ja mie kerroin rehellisesti ettei minulla ole mitään hajua miksi isi käyttäytyy niin. En mä voinnu satuja alkaa keksii enkä suoraan sanoo et siksi kun sun isäs on paska.
Lapsen tuska on pahinta, mutta se myös helpottaa kunhan tuntee että muut rakastaa.
Ei se ole helppoa, mutta loppupeleissä helpompaa kuin antaa odottaa sellaista mitä ei tapahdu. :hug:

En haluais millään luopua ajatuksesta et ex voi olla niin kuspää lapsia kohtaa ja "unohtaa" ne.. pakko kai alkaa ajatukseen tottua..koska niin näyttää käyvän ettei sitä vaan enää kiinnosta..
luojan kiitos mulla on aivan ihana mies.. joka on sanonut pitävänsä huolta lapsista.. ja musta tietty..
:heart:

Yhteistyössä