Menu
Kaksplus
VAUVAHAAVEET
Hedelmällisyys
Lapsettomuus
Adoptio
Ovulaatiolaskuri
RASKAUS
Raskaus viikko viikolta
Synnytys
Synnytystarinat
Raskauslaskuri
VAUVA
Imetys ja vauvan ruoka
Vauvan kehitys
Vauvan terveys
Nimikone
LAPSI
Lapsen kehitys
Lapsen terveys
Pituuslaskuri
PERHE-ELÄMÄ
Ruoka
Vaatteet ja varusteet
Koti
Vapaa-aika
Parisuhde
Työ ja raha
VANHEMMUUS
Kasvatus
Vanhemman terveys
Minun tarinani
LASKURIT
Ovulaatiolaskuri
Raskauslaskuri
Raskaus viikko viikolta
Kiinalainen syntymäkalenteri
Nimikone
Pituuslaskuri
PODCAST
KILPAILUT
BLOGIT
Menu
ETUSIVU
KESKUSTELUT
Aihe vapaa
Lapsen saaminen
Vauva ja taapero
Lapset ja teinit
Perhe-elämä
Seksi
Seksinovellit ja eroottiset tarinat
KÄYTTÄJÄT
OHJEITA
Kirjaudu
Rekisteröidy
Hae
Hae vain otsikoista
Käyttäjältä:
Hae vain otsikoista
Käyttäjältä:
Kaksplussan Keskustelupalsta
Kirjaudu
Kaksplus
VAUVAHAAVEET
Hedelmällisyys
Lapsettomuus
Adoptio
Ovulaatiolaskuri
RASKAUS
Raskaus viikko viikolta
Synnytys
Synnytystarinat
Raskauslaskuri
VAUVA
Imetys ja vauvan ruoka
Vauvan kehitys
Vauvan terveys
Nimikone
LAPSI
Lapsen kehitys
Lapsen terveys
Pituuslaskuri
PERHE-ELÄMÄ
Ruoka
Vaatteet ja varusteet
Koti
Vapaa-aika
Parisuhde
Työ ja raha
VANHEMMUUS
Kasvatus
Vanhemman terveys
Minun tarinani
LASKURIT
Ovulaatiolaskuri
Raskauslaskuri
Raskaus viikko viikolta
Kiinalainen syntymäkalenteri
Nimikone
Pituuslaskuri
PODCAST
KILPAILUT
BLOGIT
Perhe-elämä
Miten EX pitää lasten vaatteet puhtaina?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Vastaa viestiketjuun
Muistiinpanot
<p>[QUOTE="juu, post: 4177165"]</p><p>\</p><p></p><p>Hypit sienille minun kommentistani. No, Minä osaltani kommentoin mEIDÄN tapausta. </p><p>Siis: kaikki lähi-etä-uus-tapaamis-ero-jne -perheet, vanhemmat, äidit, isät, lähit, puolikkaat, nyxät, exät ja uudet -tapaukset ovat yksilöllisiä ja jokainen kertoo asioita omasta näkövinkkelistään, omista kokemuksistaan. Toisilla homma toimii, toisilla ei.</p><p></p><p>Minun mielestäni avainsana kaikkeen on vanhempien hyvät keskuteluvälit lastensa asioissa. </p><p></p><p>MEIDÄN tapauksessa lähiäiti pakkaa mukaan ne huonoimmat vaatteet. Ja voin vakuuttaa, että ne ovat TODELLA huonoja. </p><p>Meillä on etälapsille omat vaatteet. Minun, ilkeän äitipuolen hankkimia suurimmalta osin. Ne eivät mene lasten mukana. Tänne ei jää eikä unohdu lasten vaatteita. Jos joku vaatekappale on unohtunut, ne on palautettu heti kun on pystytty, viimeistään seuraavan tapaamiskerran jälkeen. </p><p>Meillä on etälapsille MYÖS fillarit, rullaluistimet, uimapuvut, kengät, sadevaatteet, pelit, lelut, kassit jne jne aika tavalla kaikkea. Luistimia ja suksia ei ole. Nämä ovat pääsääntöisesti MINUN hankkimia, osan on isä, tuo kitupiikki, hankkinut tai isän puoleiset sukulaiset hankkineet.</p><p></p><p>Joskus erehdyttiin pyytämään että äiti laittaisi viikonloppua varten parempaa, siistimpää vaatetta, kun oli menoa. Ei laittanut. Sisäkengät kyllä sentään laittoi: ikivanhat, ja 2 numeroa liian pienet !?! Kiva äiti. Sen jälkeen ei olla åyydetty, hankittiin itse. </p><p></p><p>Olemme - minä ja lasten isä - yrittäneet tarjota lapsille ehjiä kenkiä ja vaatteita myös sinne kotiin vietäväksi, mutta lasten lähiäiti ei huoli niitä. Ja taas kuitenkin lapsi kulkee risoissa kengissä. En sano kuluneissa, sanon rikkinäisissä. </p><p></p><p>Isä on ehdottanut, että maksaa ja vielä kuskaakin lapsille harrastuksia. Siis se kitupiikki isi, joka maksaa ne elarit jotka se nainen käyttää itselleen. Lapsi itse olisi halunnut näitä harrastuksia. Äidille ei kelvannut mikään. Lapsi ei siis harrasta mitään. Rakastava äiti, rahanahne pihi isi. Olisi antanut rahaa vain, koska rahaa äiti pyysi. </p><p></p><p>Äiti pyysi että isi ostaisi lapselleen luistimet. Pas*k*a isi ei ostanut, mutta laittoi rahat tilille luistimia varten. Äiti joutui siis ostamaan ne ihan itse, ja ostaessaan kyllä kertoi lapselle totuuden: sinun *p*a*ska isäsi ei edes luistimia voinut sulle ostaa... </p><p>:headwall: :headwall: </p><p></p><p>Lapset saivat puhelimet, vihdoinkin. Mutta isälle ei asiasta saa kertoa - no, kertoivat silti, mutta eivät ole uskaltaneet soittaa, koska kielto on. </p><p></p><p></p><p>Nyt äiti on pyytänyt useamman aikaa, että isi ostaisi lapselle fillarin, uuden. Kotimaisen. Ei ostanut. Sitten pyysi, että antaisi rahaa, että hän voisi ostaa. Ei antanut. </p><p>Ilkeä isi. Miksi isi ei voi elareiden lisäksi antaa rahaa äidille, lapsiinhan ne menisi, ihan totta. ? </p><p>Siksi, että tämä yhteistyö ei kelpaa, se ei toimi. Siksi, että tänne etäkotiin joudutaan hankkimaan aivan kaikki tuplana. Myös se pyörä. Kyllä isi sen fillarin hankkisi, jos tietäisi, että lapsella olisi lupa vapaa-aikanaan piipahtaa kylässä, illalla koulun jälkeen esim., tai viikonloppuna, loma-aikana, voisi vaikka soittaa ensin että ollaanko kotona, tai lapsella olisi luopa kaupassa tavatessaan tervehtiä isäänsä, ottaa se fillari kesällä viikonloppuna tänne isän luo ja kesälomalla koko kesäksi. jne,,, </p><p></p><p>Mutta kun ei, niin ei sitten. </p><p></p><p>Kyllä, kyllä minua v*i*tuttaa tämä tuplarahanmeno. Olisi omatkin lapset ruokittavana, ja olen muuten yh heille. Olisi yhteinenkin lapsi elätettävänä. Nyt katsotaan vain, että mies on elatusvelvollinen ex-liiton lapsiin nähden, vaikka aivan samalla tavalla hänen pitäisi olla elatusvelvollinen myös tälle yhteiselle, vaikka yhdessä asutaankin. </p><p>Ex-liiton lapset eivät saa kärsiä siitä, että isi jatkaa elämäänsä ja vaikkapa tekee lisää lapsia jonkun ilkeän rahanahneen ämmän kanssa. Mutta "uudet" lapsetkaan eivät ole syyllisiä eivätkä he saa kärsiä siitä, että isi on joskus tehnyt virheen ja tehnyt lapsia jonkun ilkeän rahanahneen ämmän kanssa, joka ei viitsi edes alkeellisintakaan yhteistyötä, mutta "lapsen parasta" kuitenkin huutaa.. :headwall:</p><p>[/QUOTE]</p>
[QUOTE="juu, post: 4177165"] \ Hypit sienille minun kommentistani. No, Minä osaltani kommentoin mEIDÄN tapausta. Siis: kaikki lähi-etä-uus-tapaamis-ero-jne -perheet, vanhemmat, äidit, isät, lähit, puolikkaat, nyxät, exät ja uudet -tapaukset ovat yksilöllisiä ja jokainen kertoo asioita omasta näkövinkkelistään, omista kokemuksistaan. Toisilla homma toimii, toisilla ei. Minun mielestäni avainsana kaikkeen on vanhempien hyvät keskuteluvälit lastensa asioissa. MEIDÄN tapauksessa lähiäiti pakkaa mukaan ne huonoimmat vaatteet. Ja voin vakuuttaa, että ne ovat TODELLA huonoja. Meillä on etälapsille omat vaatteet. Minun, ilkeän äitipuolen hankkimia suurimmalta osin. Ne eivät mene lasten mukana. Tänne ei jää eikä unohdu lasten vaatteita. Jos joku vaatekappale on unohtunut, ne on palautettu heti kun on pystytty, viimeistään seuraavan tapaamiskerran jälkeen. Meillä on etälapsille MYÖS fillarit, rullaluistimet, uimapuvut, kengät, sadevaatteet, pelit, lelut, kassit jne jne aika tavalla kaikkea. Luistimia ja suksia ei ole. Nämä ovat pääsääntöisesti MINUN hankkimia, osan on isä, tuo kitupiikki, hankkinut tai isän puoleiset sukulaiset hankkineet. Joskus erehdyttiin pyytämään että äiti laittaisi viikonloppua varten parempaa, siistimpää vaatetta, kun oli menoa. Ei laittanut. Sisäkengät kyllä sentään laittoi: ikivanhat, ja 2 numeroa liian pienet !?! Kiva äiti. Sen jälkeen ei olla åyydetty, hankittiin itse. Olemme - minä ja lasten isä - yrittäneet tarjota lapsille ehjiä kenkiä ja vaatteita myös sinne kotiin vietäväksi, mutta lasten lähiäiti ei huoli niitä. Ja taas kuitenkin lapsi kulkee risoissa kengissä. En sano kuluneissa, sanon rikkinäisissä. Isä on ehdottanut, että maksaa ja vielä kuskaakin lapsille harrastuksia. Siis se kitupiikki isi, joka maksaa ne elarit jotka se nainen käyttää itselleen. Lapsi itse olisi halunnut näitä harrastuksia. Äidille ei kelvannut mikään. Lapsi ei siis harrasta mitään. Rakastava äiti, rahanahne pihi isi. Olisi antanut rahaa vain, koska rahaa äiti pyysi. Äiti pyysi että isi ostaisi lapselleen luistimet. Pas*k*a isi ei ostanut, mutta laittoi rahat tilille luistimia varten. Äiti joutui siis ostamaan ne ihan itse, ja ostaessaan kyllä kertoi lapselle totuuden: sinun *p*a*ska isäsi ei edes luistimia voinut sulle ostaa... :headwall: :headwall: Lapset saivat puhelimet, vihdoinkin. Mutta isälle ei asiasta saa kertoa - no, kertoivat silti, mutta eivät ole uskaltaneet soittaa, koska kielto on. Nyt äiti on pyytänyt useamman aikaa, että isi ostaisi lapselle fillarin, uuden. Kotimaisen. Ei ostanut. Sitten pyysi, että antaisi rahaa, että hän voisi ostaa. Ei antanut. Ilkeä isi. Miksi isi ei voi elareiden lisäksi antaa rahaa äidille, lapsiinhan ne menisi, ihan totta. ? Siksi, että tämä yhteistyö ei kelpaa, se ei toimi. Siksi, että tänne etäkotiin joudutaan hankkimaan aivan kaikki tuplana. Myös se pyörä. Kyllä isi sen fillarin hankkisi, jos tietäisi, että lapsella olisi lupa vapaa-aikanaan piipahtaa kylässä, illalla koulun jälkeen esim., tai viikonloppuna, loma-aikana, voisi vaikka soittaa ensin että ollaanko kotona, tai lapsella olisi luopa kaupassa tavatessaan tervehtiä isäänsä, ottaa se fillari kesällä viikonloppuna tänne isän luo ja kesälomalla koko kesäksi. jne,,, Mutta kun ei, niin ei sitten. Kyllä, kyllä minua v*i*tuttaa tämä tuplarahanmeno. Olisi omatkin lapset ruokittavana, ja olen muuten yh heille. Olisi yhteinenkin lapsi elätettävänä. Nyt katsotaan vain, että mies on elatusvelvollinen ex-liiton lapsiin nähden, vaikka aivan samalla tavalla hänen pitäisi olla elatusvelvollinen myös tälle yhteiselle, vaikka yhdessä asutaankin. Ex-liiton lapset eivät saa kärsiä siitä, että isi jatkaa elämäänsä ja vaikkapa tekee lisää lapsia jonkun ilkeän rahanahneen ämmän kanssa. Mutta "uudet" lapsetkaan eivät ole syyllisiä eivätkä he saa kärsiä siitä, että isi on joskus tehnyt virheen ja tehnyt lapsia jonkun ilkeän rahanahneen ämmän kanssa, joka ei viitsi edes alkeellisintakaan yhteistyötä, mutta "lapsen parasta" kuitenkin huutaa.. :headwall: [/QUOTE]
Esikatsele
Nimimerkki
Varmistus
Kuinka monta kirjainta on sanassa KISSA?
Lähetä vastaus
Uusimmat
Luetuimmat
Kuumimmat
Uusimmat
Näytä kaikki
1.
"Minnesotalainen tuomioistuin on antanut pidätysmääräyksen Helena Koivusta."
Tänään 00:09
vierailija
1 Viestiä
Aihe vapaa
2.
Vihreiden ja demarien kansanedustajilta todella harkitsematon ulkopoliittinen provokaatio
Tänään 00:07
vierailija
0 Viestiä
Aihe vapaa
3.
Osmo Soininvaara (vihreät) väittää Helsingin julkisen liikenteen olevan perikadon partaalla 🤣🤣🤣
Eilen 23:57
vierailija
0 Viestiä
Aihe vapaa
4.
Mikä siinä on kun naisten pitää ahdistella miehiä seksuaaIisesti?
Eilen 23:23
vierailija
1 Viestiä
Aihe vapaa
5.
Mumma ja puppa täällä 👴🏻👵🏻 hei. Bannit vauvalle tuli.
Eilen 22:53
vierailija
1 Viestiä
Aihe vapaa
6.
Täällä käy näköjään todella vähän väkeä.
Eilen 22:16
vierailija
3 Viestiä
Aihe vapaa
7.
Lidliin on tullut suolatonta kalkkunaa
Eilen 21:16
vierailija
0 Viestiä
Aihe vapaa
8.
"Selitys paisuvaan toimeentulotukeen löytyi yllättäen pakolaisista"
Eilen 18:07
vierailija
7 Viestiä
Aihe vapaa
Luetuimmat
1.
Pitäis lisätä kasviksia ruokavalioon, mutta motivaatio on nollissa
Started by Echo
Maanantai klo 22:09
Luettu: 754
Aihe vapaa
2.
Miehelle klapikone lahjaksi?
Started by vierailija
Tiistai klo 10:13
Luettu: 531
Aihe vapaa
3.
Islamistit alkaneet ohjeistaa naisia pukeutumisessa Helsingin Itiksessä
Started by vierailija
Keskiviikko klo 14:25
Luettu: 422
Aihe vapaa
4.
Ei asiakaspalvelua suomeksi tai ruotsiksi?
Started by Johnny Appleseed
Maanantai klo 14:07
Luettu: 419
Aihe vapaa
5.
Heinäkuiset 2025🌼
Started by kolmattakertaa
Tiistai klo 07:00
Luettu: 384
Lapsen saaminen
6.
Riikka Purra: “On vain meistä itsestämme kiinni, elävätkö jälkipolvemme suomalaisen kulttuurin ja elämäntavan ympäröiminä myös tulevaisuudessa”
Started by vierailija
Maanantai klo 14:08
Luettu: 383
Aihe vapaa
7.
Minä luulen että kilttimiehen tarina on temmattu tuulesta
Started by vierailija
Maanantai klo 12:47
Luettu: 371
Aihe vapaa
8.
Turkulaiset ovatkin kolmasosaksi virolaisia
Started by Johnny Appleseed
Maanantai klo 13:58
Luettu: 364
Aihe vapaa
Kuumimmat
Näytä kaikki
1.
Ymmärtääkö miehet että nettideitit on täynnä feikkinaisia?
Latest: vierailija
1 min sitten
Aihe vapaa
2.
K/B-komposti
22 min sitten
Aihe vapaa
3.
Ketjujen KETJU 2024 (K24)
Latest: Johnny Appleseed
41 min sitten
Aihe vapaa
4.
"Muslimien määrä kasvaa, mutta suomalaisten asenteet heitä kohtaan pysyvät samana – tutkija: Tottumista ei ole tapahtunut"
Tänään 03:48
Aihe vapaa
5.
Vauvansa hengiltä näännyttänyt suomalainen äiti esitti oikeudelle uskomattoman selityksen
Tänään 03:47
Aihe vapaa
6.
Mikä siinä on kun naisten pitää ahdistella miehiä seksuaaIisesti?
Tänään 03:27
Aihe vapaa
7.
Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju
Tänään 03:19
Aihe vapaa
8.
"Minnesotalainen tuomioistuin on antanut pidätysmääräyksen Helena Koivusta."
Tänään 03:16
Aihe vapaa
Yhteistyössä
Perhe-elämä
Miten EX pitää lasten vaatteet puhtaina?
Bottom
+ Aloita uusi keskustelu