Miten estätte laskuhumalan aiheuttamaa mässytyshimoa?

• Viestiketjun aloittaja "Kääk"
  • Ensimmäinen viesti
"Vieras"
Usein en mitenkään. Syömällä sen paholaisen keksinnön, makkaraperunat? :D

Olen harvemmin niin kännissä etten kokkaamaan pystyisi. Kavereiden kanssa jo perinne tää, että jonkun kämpille jatkoille neljältä, tehdään hyvää pikaruokaa ja otetaan ne parit vielä + sammutaan tietenkin sohville. :D Kotiin voi myös tehdä jotain mässyruokaa jos kaloreita pelkää, kana-riisiwokki on mulla varma; hyvin maustettuna ja makealla chilikastikkeella voittaa grilliruoat mennen tullen. Hyvät voileivät toimii nekin.

"mä"
[QUOTE="vieras";23366814]oon juomatta[/QUOTE]

Minä myös. Kummallista, että tällä palstalla hilluu rapajuoppoja pikkulasten vanhempia. He eivät ymmärrä, mitä on lasinen lapsuus.

toivottavasti auttaa
No yleensä pizerian kautta kotiin ja ostan sieltä pari kolme pizzaa tai grillille ja ostan hamppareita mukaan et jää seuraavaksi päiväksi ja syön kyllä heti kun menen kotiin niin paljon kuin jaksan, miksi pitäisi rajoittaa krapula päivänä herkkuruokien syömistä? Toisinaan olen tehnyt aiemmin illalla valmiiksi jotain hyvää ruokaa mitä lämmittelen sitten kun menen kotiin ja sitä riittää seuraavaksi päiväksikin.

"Vieras"
[QUOTE="mä";23366951]Minä myös. Kummallista, että tällä palstalla hilluu rapajuoppoja pikkulasten vanhempia. He eivät ymmärrä, mitä on lasinen lapsuus.[/QUOTE]

Hus siitä, tää ei ollut mikään traumanpurku-jeesusteluketju. Meidän lapsilla ei takuulla ole lasinen lapsuus siinä merkityksessä kuin sä sitä tarkoitat. Mutta hauskaa voi pitää aikuisetkin. Mikään ihme et on näitä ikiteinejä eikä kakarat halua "aikuistua" ikinä - aikuiset saavat kaikessa esimerkillisyydessään aikuisuuden näyttämään helvetin tylsältä, ankealta ja loputtomalta velvollisuuksien tarpomiselta. On ok lapsille näyttää että aikuisetkin osaa, voi ja niiden kuuluu pitää hauskaa ja irtaantua siitä nakitjamuusi-kotiäiti-kurikset-minästään.

"vieras"
[QUOTE="Vieras";23366963]Hus siitä, tää ei ollut mikään traumanpurku-jeesusteluketju. Meidän lapsilla ei takuulla ole lasinen lapsuus siinä merkityksessä kuin sä sitä tarkoitat. Mutta hauskaa voi pitää aikuisetkin. Mikään ihme et on näitä ikiteinejä eikä kakarat halua "aikuistua" ikinä - aikuiset saavat kaikessa esimerkillisyydessään aikuisuuden näyttämään helvetin tylsältä, ankealta ja loputtomalta velvollisuuksien tarpomiselta. On ok lapsille näyttää että aikuisetkin osaa, voi ja niiden kuuluu pitää hauskaa ja irtaantua siitä nakitjamuusi-kotiäiti-kurikset-minästään.[/QUOTE]
Eikun aikuisuuden voisi näyttää lapsille houkuttelevana päin vastoin niin, että ei valittaisi sitä arjen ikävyyttä koko ajan ja odottelisi alkoholin täyteisiä viikonloppuja.

"Vieras"
[QUOTE="vieras";23366991]Eikun aikuisuuden voisi näyttää lapsille houkuttelevana päin vastoin niin, että ei valittaisi sitä arjen ikävyyttä koko ajan ja odottelisi alkoholin täyteisiä viikonloppuja.[/QUOTE]

Arki ON kivaa! Tehdään työtä josta nautitaan, aidosti eikä työ ole vain joku pakote mihin mennään että saadaan "leipää pöytään", tuon kuulin lapsena riittävän usein. Ei harrasteta 5 iltaa viikossa tai ravata jossain kissanristiäisissä vain siksi kun niin "kuuluu tehdä". Vapaa-aikaa riittää. Meillä on perheeenä hauskaa yhdessä, lapsilla on 3-vuotiaasta lähtien loistava huumorintaju. Ja kyllä, filosofiaan kuuluu myös se että aikuisilla on välillä aikuisten hauskaa. :) Jos minua äitinä huvittaa lähteä iltapäivällä terassikierrokselle ystävien kanssa, päätyä jonkun heistä luo jatkoille ja kotiutua aamulla syömään perheen kanssa sitä KRAPULARUOKAA, voin tehdä niin. Pahoittelen jos sun maailmankatsomuksesi ei mahdollista kaikkea yllä mainittua.

sinulle oikein
[QUOTE="vieras";23366991]Eikun aikuisuuden voisi näyttää lapsille houkuttelevana päin vastoin niin, että ei valittaisi sitä arjen ikävyyttä koko ajan ja odottelisi alkoholin täyteisiä viikonloppuja.[/QUOTE]

Tarviiko sitä odotella jos juopottelee viikonloppuna? Miksi siitä pitää tehdä numero? jos sinulla on niin hankalaa olla viikolla ilman viinaa on tosiaan parempi olla juomatta yhtään mitään.

Yhteistyössä