Miten estää että peffa ei katoa? Kun ikääntyy siis

vierailija
Olen 43 v ja peffa on vielä tallella, mutta näin vahingossa kolleegan takamuksen, hän on 57v ja takamus on vetääntynyt sisäänpäin kuten monilla vanhoilla ihmisillä. Järkytyin vähän että jo tuon ikäisenä. Luulin että vaikka 70v peffa katoaa.

Miten voi estää että perse pysyy mukana myös kuuskymppisenä?
En halua mitään leikkauksia.

Millaista liikuntaa pitäisi harrastaa? En pidä liikunnasta :(4

Olen 43 v ja peffa on vielä tallella, mutta näin vahingossa kolleegan takamuksen, hän on 57v ja takamus on vetääntynyt sisäänpäin kuten monilla vanhoilla ihmisillä. Järkytyin vähän että jo tuon ikäisenä. Luulin että vaikka 70v peffa katoaa.

Miten voi estää että perse pysyy mukana myös kuuskymppisenä?
En halua mitään leikkauksia.

Millaista liikuntaa pitäisi harrastaa? En pidä liikunnasta 4
Eniten tuohon vaikuttaa naishormonien määrä. Hormonikorvaushoidon motiiveja on varmaan erilaisia, yksi saattaa olla tuo vartalon muotojen säilyttäminen.

Kutistumisen pelkoa?

vierailija
Kautta kapisen
kaktuksen!
Sehän on aivan
mun bebateukkani.
Mä jo säpsähdin -
eksäkö teki jekun! 🥳

Iän myötä naisen vartalo
lipuu maskuliiniseen
suuntaan eli muuttuu
suoraksi pötköksi. Ei enää
kerry vararasvaa lantiolle
vaan rasva parkkeeraa
masuun. Hoikka uuma
katoaa.

Lihasmassa, luumassa,
elastiini, kollageeni, kasvuhormonin eritys,
ubikinonitasot, lista on
pitkä. Peffa kutistuu
lättänäksi ilman treeniä,
molemmissa sukupuolissa.

Tästä saisi pitkän jutun.
Ei nyt tämän enempää.

vierailija
Kun ikää tulee niin lihasmassa katoaa ja myös ihon elastisuus. Vanhuksesta tulee kuin silkkipaperiin kääritty muumio.
Lihaskunnon ylläpitämiseksi on töitä tehtävä tuplasti enemmän kun nuorena eikä tulos siltikään ole silmiä hivelevä.
Kauneus ja komea peppu on katoavaista toisaalta ikäihmisillä on tärkeämpiä asioita kun pyöreät pakarat.

vierailija
Olen aina tavoitellut 1960-70-lukujen ihannetta eli litteää lautatakamusta. Pyöreä pyrstö on naurettavan ja hävettävän näköinen. Siluetti pönttötakamuksella on koomisen näköinen. Ulvon aina naurusta, kun luen uutisia takamusten täytöistä. Miten niillä täytetyynyillä voi istua ja liikkua?

Yhteistyössä