Miten estää rintojen roikkuminen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rintsikka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rintsikka

Vieras
Vähän erikoinen kysymys, mutta olen alkanut stressaamaan siitä, että rintani alkavat roikkumaan. Olen lihonut jonkin verran ja kilojen mukana myös rintani ovat kasvaneet. Nyt on sellainen D-kuppi, eli painavatkin jo jonkin verran... Ja alkavat menevään vähän alaspäin, ei nyt vielä selkeästi roiku, eli ei ole kiinni ihossa rintojen alta...

Käytän normaalisti hyviä, tukevia rintaliivejä (esim. wonderbra). Auttaako se estämään rintojen valahtamista, jos käytän rintaliivejä koko ajan: myös nukkuessani? Jos yöksi laittaa vaikka jotkut urheilurintsikat tai vastaavat? Onko tähän mitään vippaskonsteja?

Ja pliis toivoisin ihan asiallisia vastauksia, olen vasta reilu parikymppinen lapseton nainen.

Omassa ei todellakaan täydellisessä vartalossani rinnat ovat olleet ainoa "ylpeyden aiheeni" ja prkl kun haluaisin kynsin hampain pitää siitä ylpeydestä kiinni.

Yöllä ei ole mitään hyötyä pitää rintaliivejä.

Kannattaa kaikkien isotisuisten (ja miksei pienempitisuistenkin, mutta eritoten C-kupista ylöspäin omistavien) käydä rintaliiviliikkeessä mittauttamassa oikea koko. Vääränkokoiset liivit ei tue yhtään, niistä saa vaan niskat kipeiksi kun yrittää olkaimilla muka "tukea" rintojaan. Itse luulin olevani 80C. Olenkin 75D, ja oikeilla liiveillä saan paljon parempaa tukea!

Kuntosalilla pt yritti väittää, että rintalihasten kiinteyttäminen (esim punnerrukset) nostavat ryhtiä ja sitä kautta rintoja jonkin verran. Mutta ehkä se vain halus että minä ja mun D-kupit ostetaan vuoden jäsenyys :D

Jos juokset, liivien on pakko olla superhyvät! Mutta ajan kanssa iho venyy ja elastisuus vähenee, siihen ei ole poppaskonsteja jos et halua mennä veitsen alle. Mutta hyvä ryhti auttaa painoon ja hyvä lihaskunto myös - siinäpä kaikki, mitä itse voi tehdä :)

[QUOTE="noh";24676569]kuulin jutun, jossa lapsi totesi äidilleen tai mummolleen (en muuista kummalle) saunassa, että onpa sinulla pitkät varret tisseissä :) :)[/QUOTE]

Auts :D

rintalihasten treenaus kohottaa hieman, mutta vain hieman... kylläpä se vain niin tuppaa olemaan että hieman isommat luomut aina hieman roikkuu... ja tämä on ihan normaalia! jo kansalliskirjailija sen sanoi: "pilviä kohti on piian nännit ja maita naineen naisen"

Jos sinulla on pyöreät rinnat, niin eivät ne päärynöiksi siitä muutu. Painovoiman myötä tulevat alaspäin, mutta nännit eivät ala varpaita katsella kuitenkaan.

Itselläni oli b-kuppi lukiossa, c-kuppi kun raskauduin ja tällä hetkellä on DD. Paino on noussut kymmenisen kiloa kymmenessä vuodessa (vielä on BMI normaali) ja rinnat eivät sanottavammin lörähtäneet. Mutta eihän ne suoraan vaakatasoonkaan pysy kun ei siellä mitään luita ole :D

Juoksua tai aerobiciä en ala koskaan harrastamaan, sillä se jos mikä venyttää kudosta. Onneksi muutakin sykeurheilua on (sisä- ja ulkopyöräily minulla).

Yhteistyössä