R
rintsikka
Vieras
Vähän erikoinen kysymys, mutta olen alkanut stressaamaan siitä, että rintani alkavat roikkumaan. Olen lihonut jonkin verran ja kilojen mukana myös rintani ovat kasvaneet. Nyt on sellainen D-kuppi, eli painavatkin jo jonkin verran... Ja alkavat menevään vähän alaspäin, ei nyt vielä selkeästi roiku, eli ei ole kiinni ihossa rintojen alta...
Käytän normaalisti hyviä, tukevia rintaliivejä (esim. wonderbra). Auttaako se estämään rintojen valahtamista, jos käytän rintaliivejä koko ajan: myös nukkuessani? Jos yöksi laittaa vaikka jotkut urheilurintsikat tai vastaavat? Onko tähän mitään vippaskonsteja?
Ja pliis toivoisin ihan asiallisia vastauksia, olen vasta reilu parikymppinen lapseton nainen.
Käytän normaalisti hyviä, tukevia rintaliivejä (esim. wonderbra). Auttaako se estämään rintojen valahtamista, jos käytän rintaliivejä koko ajan: myös nukkuessani? Jos yöksi laittaa vaikka jotkut urheilurintsikat tai vastaavat? Onko tähän mitään vippaskonsteja?
Ja pliis toivoisin ihan asiallisia vastauksia, olen vasta reilu parikymppinen lapseton nainen.