Miten estää että mura ja hiekka ei leviä sisälle??!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minä äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Minä äiti

Vieras
En vaan ole vielä keksiny et millä ilveellä sen saa estettyä. Mä jo nyt olen täällä itkun partaalla ku se mura on joka paikassa... Meillä on vähän piha hommat kesken ja mä en millään kerkee vahtia ettei nuo penskat ole tuolla murakossa ja sit sisällä.

\|O :headwall: :'(
Imuri laulaa sulosta sävelmää koko ajan...

kuulostaa tutulta... mutta meillä ei riitä pelkkä hiekka vaan turvettakin tulee, ja se jos mikä on hienoa ja sitä on joka paikassa... meilläkin piha vaiheessa ja imuri on parkissa ulko-ovella... vähän helpotti kun nyt voi kulkea kodinhoitohuoneenkin ovesta...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 10:55 Ford Prefect kirjoitti:
Meillä riisutaan terassilla... :wave:

Niin meilläki mutta aina joku kerkee mennä sisälle vaatteet päällä. Ja nyt täällä on niin lämmin et sotrsisilleen ovat tuolla pihalla. Alasti sisälle ja suohkuun eka. Mut näyttää se leviävän silti... :/

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 10:56 Hanskin mamma harmaa kirjoitti:
kuulostaa tutulta... mutta meillä ei riitä pelkkä hiekka vaan turvettakin tulee, ja se jos mikä on hienoa ja sitä on joka paikassa... meilläkin piha vaiheessa ja imuri on parkissa ulko-ovella... vähän helpotti kun nyt voi kulkea kodinhoitohuoneenkin ovesta...

No niinpä. Ku oliski pelkkää hiekkaa. Se ei sotke mutta tuo turve ja multa sotkee...

muoviruohomatto rappusille ja tuulikaappin. Auttaa jonnin verran. Mutta paras ois, jos muistais riisua ne popot jo ulkosalla ja kantais ne sisään ja suoraan putsattavaks.

Yhteistyössä