Miten erosta eteenpäin..?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja itkettää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

itkettää

Vieras
Olisi nyt edessä ensimmäinen kerta, kun eroan miehestä jota edelleen rakastan. edellinen suhteeni päättyi kun kummaltakin olivat jo tunteet kuolleet ja ero oli helpotus.

Mies väittää että välittää kovastikkin, mutta kohtelee minua surkeasti, lupaillen pieniä asioita kuten tapaamisia peruen sitten kumminkin ne. Ei yleensä edes ilmoita peruuntumisesta, ei pyydä anteeksi jne... Aiheuttaen minulle vain surua ja masennusta mutta ilmeisesti ei ymmärrä sitä, vaikka olen selittänyt. On alkoholisti eikä välitä tehdä muutosta. Häpeäkseni rakastan häntä hirveästi mutta oman itseni takia on kai nyt pakko erota koska onhan tämä suhde aivan helvetin typerä ja itsetuhoinen.

Miten pääsen tästä rakkaasta eroamisen surkeudesta? Olen muutenkin masenteleva ja yksinäinen, ei ole edes ketään kelle asiasta voisi puhua...

Ota selvää eri terapiamahdollisuuksista. Itellä auttoi kun kävi pari kolme kertaa eron jälkeen jauhamassa tuntojaan. Niin kliseistä kun se onkin, niin aika auttaa. Kirjoita tuntemuksia vaikka päiväkirjaan, sure, itke, ole surkea. Kyllä se siitä helpottaa ja ehdottomasti parempi, kuin alkoholistin meininkien kattelu. Kyllä se elämä siitä jatkuu ja helpottuu vaikka miten olisi tunteita. Ne laantuu ja ovat pian vain muistoja. Voimia! :hug:

onneksi tässä nyt on ensi viikolla kesän ainoa loma joka meneekin sopivasti sitten unettomana itkien, mutta miten jaksan käydä töissä vielä sitä ennen ja sen jälkeen..? ahdistaa siellä aivan kauheasti, minkään tekeminen ei tahdo sujua eikä työ ole mitenkään niin mielenkiintoista että se saisi ajatuksia yhtään muualle, tuntuu vielä pahemmalta velloa näiden tuntemusten kanssa ihmisten keskellä niitä piilotellen pään sisällä.. sairaslomaakaan en haluaisi hakea jos tästä nyt edes voisi saada, kun jättäisin ryhmäläiseni pulaan kun ollaan nyt muutenkin aivan alimiehitettynä...

oot tehny terveen ratkasun .Onnittelut. Ja tarviit aikaa ja voimia ittes kasaamiseen mutt onnistut siinä kun ymmärrät olevasi tärkeä ja arvostuksen arvoinen <3
ootko saanu jo konkreettisesti muuettua yms. käyännön asioita eron suhteen tehtyä?

Yhteistyössä