Miten eroon itseinhosta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lilli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lilli

Vieras
Mietin joka päivä kuinka epäonnistunut olen, kuinka kukaan ei halua minua takaisin työpaikalle äitiyslomalta(sain puukkoa selkään ja pahasti),kuinka tyhmä ja saamaton olen. Luonteeltani olen voimakastahtoinen ja ennen sain sanottua mielipiteeni julki,tämän vuoksi minusta ei pidetty.Työpaikallani sain niskoilleni asioita,joihin en todellisuudessa ollut syyllistynyt ja minua syyllistettiin niistä siitä huolimatta.Mm jatkuvasti syytettiin juonimisesta ja pomon suosikkina olemisesta.Rohkeasti sanoin ajatukseni ääneen ja näitä asioita yritettiin käsitellä kokouksissa jne, mutta sitkeässä olivat ja ovat uskomukset.Mietin jatkuvasti, mitä toiset minusta ajattelevat ja olen varma, ettei ihmisiin kannata tutustua, koska he kuitenkin nauravat seläntakana ja pitävät tyhmänä.Olen tutustunut uusiin ihmisiin äitiyslomani aikana ja vanhatkin ystävät vuosien takaa ovat löytyneet, mutta silti olen surullinen ja varma, että minussa on jotakin inhottavaa.

Yritän keskittyä hyviin asioihin:kotiin, ihanaan mieheen,lapsiin,terveyteen(jota ei kohta ole,jos en pääse asioiden yli) ja ihaniin ystäviini.Voiko oikeasti jossakin niin syvällä olla miellyttämisenhalu, joka pitää yllä tätä itseinhoa?Kertokaa miten tästä pääsee yli?Miksi minulle ei riitä se, että tiedän itse millainen olen?

Olen miettinyt sitäkin, mutta toisaalta itsepintaisena en haluaisi kuitenkaan antaa periksi,koska tiedän, etten ole toiminut väärin ja minulla on oikeus työpaikkaani.Moni sieltä on lähtenytkin.Olo on päivittäin surullinen, ikään kuin olisin jäänyt jankkaamaan samaa levyä.Siitä haluaisin eroon.

Yhteistyössä