miten en voi luottaa lastani joillekkin hoitoon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :/
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:/

Vieras
Mä en vaan yksinkertaisesti voi antaa lastani hoitoon hänen kummeilleen tai enolle.
Mulla on sellainen tunne,että eivät ota mun neuvoja/ohjeita todesta yms yms ja kun lapsellani on sellainen neurologinen sairaus( sen tarkemmin siitä kertomatta ) niin tuollaiset minun ohjeet ovat aika tärkeitä kuunnella. Nämä kummit eivät ole edes ikinä sen kummemmin halunneet tietää lapseni ko. sairaudesta.
Olenko ylisuojelevainen? saan jatkuvasti kuulla tästä, kun en anna lastani heille hoitoon. Lapsihan on jo 3 vuotias,mutta vain iältään,ei kyvyiltään.
Ei kuitenkaan ihan kehtaa sanoa suoraan että en vaan luota.:(

Minusta voit ihan hyvin sanoa heille, että sua arveluttaa, kun lapsella on tuo sairaus. Pyydä heitä tulemaan teille ja anna hoitaa lastasi niin, että pysyttelet itse taka-alalla. Voit sitten tarvittaessa neuvoa, jos tulee joku hankalampi tilanne.

Mutta mieti tilanetta, että sinulle käy jotain...... On parempi "opettaa" tuttuja ihmisiä hoitamaan lasta oikein, että jotkut osaa tehdä asiat oikein, jos sinusta ei ole....

Alkuperäinen kirjoittaja saman kokenut:
Mutta mieti tilanetta, että sinulle käy jotain...... On parempi "opettaa" tuttuja ihmisiä hoitamaan lasta oikein, että jotkut osaa tehdä asiat oikein, jos sinusta ei ole....

siis on lapsella ainakin mummi joka "osaa" hoitaa lastani. Nämä kummit ja enot valittavat tästä asiasta vain.En jaksaisi millään tapella aina vastaan,kun väittävät minua ylihysteeriseksi ja he kun eivät edes tiedä mistä "hössötän". Täytyy vaan toivoa ettei minulle tosiaan satu mitään,koska lapsellani ei ole muita kuin mummi ja minä.

Yhteistyössä