miten EN ole yllättynyt tästä uutisesta....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pinki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä eilen hakiessani miehen töistä jouduin ikävä kyllä todistamaan, kun mun miehen kollega päästeli 60 km/h alueella menemään lähemmäs 100km/h, linja-autolla, tietysti.

Siis joo: mä tajuan että kiire on ja että se 60 alue on tilapäisesti moottoritiellä, mutta silti siinä on piruvieköön 60 alue, vaikka olis keskellä metsää!!!! :kieh: :kieh:

Mä varmaan ottaisin avioeron jos mun mieheni ajaisi tolleen (ja jäisi siitä kiinni, niin että mä saisin tietää.)

nonne!!

juuri äsken naapurin kanssa oltiin juttusilla ja kertoi kuinka meinasi bussi vetästä lastenrattaiden ja hänen ylitseen kun olivat SUOJATIELLÄ!!!

hulluja nuo kuskit on s*****na! |O

Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
nonne!!

juuri äsken naapurin kanssa oltiin juttusilla ja kertoi kuinka meinasi bussi vetästä lastenrattaiden ja hänen ylitseen kun olivat SUOJATIELLÄ!!!

hulluja nuo kuskit on s*****na! |O

ja mun työkaveri on nyt kahteen otteeseen lyhyen ajan sisällä jätetty ottamatta kyytiin. Eilen illalla viimeksi...

Olen oppinut varomaan pysäkillä olevia busseja. Yleensä lähtevät ensin ja laittavat vasta sitten vilkun päälle. Pitää olla joko ennustajaeukko tai nopeat hoksottimet, että ei jää alle.

Minäkin meinasin jäädä bussin alle, oli ihan hilkulla. Minä tosiaan ajattelin että se bussi pysähtyy, mutta punaisia päin meni. Otin nopeasti askeleen taaemmaksi, muuten olisi käynyt huonosti. Tämän jälkeen en ole enää olettanut, että bussit pysähtyy punaisilla. Huoh...

Yhteistyössä